مراسم جشن میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) به میزبانی کانون های مساجد فارس برگزار شد


مراسم جشن میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) به میزبانی کانون های مساجد فارس برگزار شد

حجت الاسلام امیدی گفت: مراسم جشن میلاد امام امیرالمومنین علی (ع) به میزبانی کانون های مساجد فارس برگزار شد، این برنامه های فرهنگی مذهبی به صورت مجازی و یا حضوری با رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی در مساجد سراسر استان برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مراسم جشن میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) به میزبانی کانون های مساجد فارس برگزار شد، این برنامه های فرهنگی مذهبی به صورت مجازی و یا حضوری با رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی در مساجد سراسر استان برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه حضرت امیرالمومنین علی (ع) به عنوان وصی، خلیفه و جانشین حضرت رسول (ص)‌ محسوب می شوند و از این برگزاری برنامه های میلاد ایشان، دارای اهمیت فراوانی است، تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و هنری این روز را گرامی داشتند.

وی افزود: برخی کانون های مساجد هم با توزیع بسته های معیشتی با تاسی به سیره علوی به یاری نیازمندان شتافتند و این روز را گرامی داشتند.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اجرای طرح «تلاوت نور» در مساجد، گفت: طرح «تلاوت نور» از طرح هایی است که از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار می شود و در کانون های مساجد در این ایام ثواب اجرای این طرح را به حضرت امیرالمومنین علی (ع) هدیه کردند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش