اقامه نماز جمعه 20 هزار فلسطینی در مسجدالاقصی در سایه تدابیر صهیونیست ها


اقامه نماز جمعه 20 هزار فلسطینی در مسجدالاقصی در سایه تدابیر صهیونیست ها

با وجود تدابیر امنیتی صهیونیست ها، 20 هزار نمازگزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «شبکه فلسطین الاخباریه»، حدود 20 هزار نمازگزار فلسطینی نماز جمعه را در سایه تدابیر امنیتی شدید صهیونیست ها در مسجدالاقصی اقامه کردند.

نظامیان صهیونیستی در روز جمعه در ورودی های شهرک قدیمی قدس و درهای مسجدالاقصی حضور داشتند.

شیخ یوسف ابوسنینه، خطیب مسجدالاقصی در خطبه های نماز جمعه که بر منبر صلاح الدین ایوبی در مصلای قبلی ایراد کرد، گفت: اشغالگران صهیونیست تدابیر امنیتی خود را در شهر قدس و مسجدالاقصی افزایش داده اند، اما این شهر مقدس برای فلسطینی ها باقی خواهد ماند.

از سویی دیگر، اداره اوقاف اسلامی قدس تاکید کرد: محافظان و نیروهای داوطلب همواره در ورودی مسجدالاقصی و صحن ها حضور دارند و نمازگزاران را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در هنگام نماز و حضور در مسجدالاقصی تشویق و ارغیب می کنند تا آنان را از ویروس کرونا محافظت کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح روز جمعه برای ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی سخت گرفتند و در ورودی های شهرک قدیمی قدس موانع اهنی گذاشتند.

شاهدان عینی گزارش دادند: نظامیان رژیم صهیونیستی کارت های شناسایی ده ها شهروند فلسطینی را پیش از ورود به مسجد بازرسی کردند.

مسجدالاقصی همچنین در روز پنج شنبه شاهد حمله شهرک نشینان بود که از تمامی ورودی ها با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز