جزییات توهین شهردار خرم آباد به شورای شهر / اقدامی بدون مشورت


جزییات توهین شهردار خرم آباد به شورای شهر / اقدامی بدون مشورت

رکنا: رییس شورای شهر خرم آباد گفت: درخواست شهردار خرم آباد برای انحلال مرکز آموزشی علمی کاربردی شهرداری خرم آباد توهین به شورای شهر و مردم خرم آباد است.

رستم کوشکی در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم آباد با بیان اینکه شهردار چگونه به خود اجازه داده است بدون مشورت با شورای شهر درخواست انحلال مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری را امضا کند اظهار داشت: مکاتبات شهردار در سطح وزارتخانه نیاز به تایید شورای شهر دارد و شهردار خرم آباد با این اقدام خودسرانه علاوه بر توهین به شورا به مردم نیز توهین کرده است.

وی با بیان این مطلب که مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری یک برند برای شهرداری خرم آباد است افزود:تعداد زیادی از کارمندان و کارگران شهرداری در این مرکز توانستند سطح علمی خود را ارتقا دهند و این مرکز می تواند در بحث آموزش های ضمن خدمت برای شهرداری مفید باشد.

کوشکی تصریح کرد: مقرر شده است طرح ها و برنامه های شهرداری از طریق دانشجویان مرکز علمی کاربردی شهرداری خرم آباد بررسی و از ظرفیت اساتید این مرکز استفاده شود.

گفتنی است بر اساس این گزارش، شهردار خرم آباد در تاریخ ۲ اسفند ۹۹ در نامه ای از وزارت کشور درخواست انحلال مرکز آموزشی علمی کاربردی شهرداری خرم آباد را داشته است که با مخالفت وزارت مذکور مواجه شده است و رییس شورای شهر خرم آباد نیز نسبت به این اقدام خودسرانه و بدون مشورت شهردار واکنش نشان داده است.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!