لحظه سقوط تابوت اجساد به داخل دریا!


لحظه سقوط تابوت اجساد به داخل دریا!

رانش زمین در قبرستانی در ایتالیا موجب سقوط صدها تابوت حاوی اجساد به داخل دریا شد.


رانش زمین در قبرستانی در ایتالیا موجب سقوط صدها تابوت حاوی اجساد به داخل دریا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از نکات مهم و اصولی در ساخت و ساز پرهیز از ساخت بنا در نقاطی با ریسک خطر رانش است. عدم رعایت این اصل مهم می‌تواند منجر به خطرافتادن جان افراد در هنگام وقوع رخداد‌های طبیعی از جمله زلزله یا سیل شود. عدم رعایت همین نکته مهم موجب تخریب بخشی از یک قبرستان محلی در منطقه «لیگوریا» ایتالیا شد.

در این حادثه که روز دوشنبه و در قبرستان «کاموگیل» رخ داد رانش زمین موجب تخریب بخشی از این قبرستان شد. در ویدئویی که توسط یکی از افراد محلی تهیه شده است مشاهده می‌شود که پس از وقوع رانش زمین صد‌ها تابوت به داخل دریا سقوط می‌کنند.

«فرانسیسکو اُلیواری»، شهردار منطقه لیگوریا در این باره گفت که تخمین زده می‌شود در این حادثه حدود ۲۰۰ تابوت حاوی اجساد و بقایای مردگان به داخل دریا سقوط کرده باشد. انتشار این تصاویر و اخبار مرتبط با آن با ابراز همدردی بسیاری با خانواده‌های این اجساد که هنوز تعدادی از آن‌ها در دریا پیدا نشده اند همراه بود.

بیشتر بخوانید

صحنه وحشتناک خورده شدن جسد مرده توسط سگ! ۱۵+

بنا به گزارش رسانه‌های محلی ایتالیا تا روز چهارشنبه تنها ۱۲ تابوت بازیابی شده است. این در حالی است که بسیاری از تابوت‌ها یا در زیر آوار دفن شده اند یا در آب دریا مفقود شده اند. جستجو‌ها برای یافتن اجساد ادامه دارد.

گفتنی است؛ قبرستان کاموگیل که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد بر روی تپه‌ای در منطقه لیگوریا قرار گرفته است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک