خبر مهم برای سهامداران خرد / فروش بالای عبیدی در بهمن


خبر مهم برای سهامداران خرد / فروش بالای عبیدی در بهمن

گزارش عملکرد نمادهای لوتوس، کسرام، وغدیر و دعبید در سامانه کُدال منتشر شد. داروسازی عبیدی فروش خوبی را در بهمن ماه ثبت کرد. نوشته خبر مهم برای سهامداران خرد / فروش بالای عبیدی در بهمن اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در سامانه کُدال عملکرد ماهانه از شرکت‌های تامین سرمایه لوتوس پارسیان، پارس سرام، سرمایه گذاری غدیر و داروسازی دکتر عبیدی منتشر شد.

بر اساس گزارش منتشر شده از نماد لوتوس، فروش ماه بهمن نسبت به درآمد شناساسی شده تا پایان دوره مالی منتهی به ۳۰ دی، ۷۷ میلیارد تومان افزایش داشته است. این نماد به مجموع درآمد یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان تا پایان بهمن ماه رسید.

شرکت پارس سرام (نماد کسرام) از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جمع مبلغ فروش را تجربه کرده است. کسرام در دوره یک ماهه بهمن نسبت به پایان دی ماه ۴ میلیارد افزایش مبلغ فروش داشت.

جمع سرمایه گذاری نماد وغدیر در بهمن ماه به مبلغ ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید. که از یکم بهمن ۸/۵ میلیارد فروش داشته است.

داروسازی دکتر عبیدی از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۲۳ میلیارد تومان مبلغ فروش داشته است. دعبید در دوره یک ماهه بهمن ماه مبلغ فروش ۱۵۰ میلیارد را ثبت کرد که در این شرایط بازار عملکرد خوبی را پشت سر گذاشته است و به مجموع فروش ۲۷۴ میلیارد تومان از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن رسید.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد