8 هزار دانش‌آموز خویی در اردوهای مجازی راهیان نور شرکت کرده‌اند


8 هزار دانش‌آموز خویی در اردوهای مجازی راهیان نور شرکت کرده‌اند

ارومیه- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: اردوهای مجازی راهیان نور در شبکه شاد راه اندازی شده و هشت هزار دانش‌آموز این شهرستان در این اردوها حضور دارند.

غلامرضا نظرعلیلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهمیه شهرستان خوی برای اردوها راهیان نور امسال ۶ هزار نفر بود که با راه اندازی شبکه مجازی اردوهای راهیان نور شهرستانی در شبکه شاد، دانش آموزان بیشتری در پایه های نهم و دوره دوم متوسطه علاقمند به شرکت در این اردوها شده اند.

وی با بیان اینکه در سال های قبل بین چهار تا پنج هزار نفر از دانش آموزان خوی و چایپاره عازم این اردوها می شدند، اضافه کرد: کاروان راهیان نور در این شهرستان امسال به علت شیوع ویروس کرونا به مناطق عملیاتی اعزام نمی‌شوند و با استفاده از بستر فضای مجازی برنامه های فرهنگی اهداف محتوایی این کاروان ها اجرایی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش خوی گفت: انواع کلیپ ها، روایت های راویان و برنامه های فرهنگی که به همت گروه‌های جهادی از سرزمین‌های نور تهیه شده، با استفاده از بستر فضای مجازی در برنامه شاد برای دانش آموزان پخش می‌شود.

نظرعلیلو ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی دانش آموزان دختر و پسر شهرستان خوی به صورت زنده و آنلاین در یک ساعت مقرر از برنامه های کاروان راهیان نور بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان و دانش آموزی با همکاری سازمان دانش آموزی در تولید محتوا برای این اردوها فعال بوده اند، اظهار کرد: این فرهنگ که ایثار و شهادت بنیان آن را تشکیل می‌دهد، باید به نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی انتقال یابد.

شهرستان خوی در شمال آذربایجان‌غربی واقع شده‌است و دارای حدود ۷۰ هزار دانش آموز با ۵۰۰ مدرسه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی