آغاز به‌کار انجمن صنعت ساختمان در کرمانشاه


آغاز به‌کار انجمن  صنعت ساختمان  در کرمانشاه

انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه با برگزاری انتخابات هیات موسس، آغاز به کار کرد.

کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه در نشست مجمع عمومی موسسین انجمن صنعت ساختمان استان، از اهمیت صنعت ساختمان و اقتصاد ساخت و ساز یاد کرد و گفت: به جهت کمبودهایی که در صنعت ساختمان کرمانشاه احساس می‌شد بیش از یکسال پیگیر آن بودیم که نهاد منسجمی تشکیل شود تا نظرات بخش خصوصی و سازندگان ساختمان را به مسئولین مربوطه منتقل کند.

وی با بیان اینکه بارها مشکلات صنعت ساختمان در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شده بود، ادامه داد: در نهایت پیشنهاد تاسیس یک تشکل در حوزه صنعت ساختمان استان را مطرح کردیم.

رئیس اتاق کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر اساس قانون بهبود فضای کسب و کار نیز وظیفه ایجاد تشکل‌های اقتصادی به اتاق بازرگانی سپرده شده و حتی در کرمانشاه پیگیر انجمن‌هایی در حوزه اقتصاد هنر، خبرنگاری و... نیز هستیم.

کاشفی با تاکید بر اینکه قرار نیست انجمن صنعت ساختمان با سایر تشکل‌هایی که در حوزه ساخت و ساز در استان داریم موازی کاری داشته باشد، یادآور شد: هدف از تاسیس این انجمن هم افزایی با سایر انجمن‌های موجود، در عین حفظ استقلال آنها است. به علاوه می‌توان در آینده حتی صنایع مرتبط با صنعت ساختمان را نیز به این انجمن اضافه کرد.

به گفته کاشفی انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه بنا به اشتیاق و استقبال فعالین این عرصه ایجاد شده و مانند سایر تشکل‌های زیر مجموعه اتاق بازرگانی، از حمایت‌های مالی و معنوی اتاق کرمانشاه برخوردار خواهد بود.

رئیس اتاق کرمانشاه از اعضای توانمند و با سوادی که برای حضور در این انجمن اعلام آمادگی کردند یاد کرد و افزود: معتقدم انجمن صنعت ساختمان تشکلی موفق و رشید با بنیه علمی قوی خواهد بود.

وی تصویب اساسنامه انجمن، تعیین شرایط عضویت و حق عضویت و ورودی سالانه و در نهایت انتخابات هیات رئیسه را اقداماتی دانست که در گام بعدی باید برای انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه انجام شود.

در ادامه با برگزاری انتخابات که با حضور ۲۳ نفر از واجدین شرایط صورت گرفت، آرش شادفر، محمدرضا دادگر، بابک نظری، کیانوش رضایی و مهرداد محبی به عنوان اعضای اصلی و فرمان صفری و محسن ناجی‌پور به عنوان اعضای علی‌البدل هیات رییسه انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه انتخاب شدند.

همچنین محسن سلیمی و معین تبرک نیز به ترتیب بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...