80 درصد تیم آراز آستارا بومی است / حمایتی از تیم ما نمی شود


80 درصد تیم آراز آستارا بومی است / حمایتی از تیم ما نمی شود

کاپیتان تیم فوتسال آراز بندر آستارا گفت: 80 درصد بازیکنان این تیم را که تنها نماینده گیلان در لیگ دسته سوم باشگاه های کشور می باشد، بازیکنان بومی شهرستان تشکیل می دهند و الباقی از غرب گیلان هستند.

اصغر بخشنده، در جریان انجام تمرینات آماده سازی این تیم جهت حضور در رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشوری، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای فصل پیش رو، تیم آراز نماینده گیلان در لیگ کشوری می باشد که در صورت موفقیت، می توان نماینده شایسته این استان در لیگ های بالاتر باشد.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۸۰ درصد بازیکنان تیم، بازیکنان بومی شهرستان آستارا هستند، ادامه داد: از بین ۱۶ بازیکن تیم، سه بازیکن از تیم پارگوم تالش، که قهرمان فصل قبل مسابقات قهرمانی استان گیلان بودند، به تیم اضافه شدند.

بخشنده با اشاره به اینکه تمرینات تیم هفته ای چهار جلسه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری اردوی دو روزه در مشکین شهر با هدف انجام دو بازی دوستانه در این شهر و انجام چند بازی دوستانه با تیم های استان گیلان و استان اردبیل برنامه مدون شده دست اندرکاران باشگاه برای آماده سازی این تیم است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه تا به امروز هیچ مسئولی در شهرستان از لحاظ مادی و معنوی ذره ای به این تیم کمک نکرده اند، تصریح کرد: دست اندرکارن می دانند که تیم فوتسال بزرگسالان آراز آستارا تنها نماینده استان گیلان در مسابقات فوتسال دسته سوم کشور است.

وی با بیان اینکه امتناع اداره ورزش و جوانان از واگذاری سالن ۱۲۰۰ نفری انقلاب جهت تمرینات این تیم جای گلایه دارد، یادآور شد: با حمایت های ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، سالن ورزشی این دانشگاه جهت تمرین در اختیار باشگاه گذاشته شد.

بخشنده در بخش دیگر سخنان خود از پیگیری های "کاظم داوری" مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آراز آستارا، "عماد اجری" رئیس هیئت مدیره باشگاه در رفع مشکلات تیم و حامیان مالی این تیم تقدیر کرد و گفت: تنی چند از فوتسال دوستان، حمایت های همه جانبه ای را از این تیم داشته اند که امیدواریم سایر علاقمندان به ورزش نیز به این جمع ملحق شوند.

وی در پایان از همه مسئولان شهرستان، به خصوص نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشدار، ریاست اداره ورزش و جوانان و سایر مسئولان، درخواست کرد: نگاه ویژه ای به این داشته باشند تا باز هم آستارا به جایگاه واقعی خود در ورزش پرطرفدار فوتسال بازگردد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر