والیبال نشسته تربت‌حیدریه برای شرکت در لیگ یک میلیارد ریال نیاز دارد


والیبال نشسته تربت‌حیدریه برای شرکت در لیگ یک میلیارد ریال نیاز دارد

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس هیات ورزشی جانبازان و معلولان تربت‌حیدریه گفت: هزینه تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان این شهرستان برای حضور در رقابتهای لیگ برتر کشور به عنوان نماینده خراسان رضوی یک میلیارد ریال است.

عباس نجاتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت در مسابقات استانی والیبال نشسته نیز به طور معمول بین ۸۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون ریال هزینه دارد که گاه با کمک افراد نیکوکار تامین می‌شود.

وی ادامه داد: تیم ۱۲ نفره هیات ورزشی جانبازان معلولان تربت‌حیدریه امسال برای ارتقای جایگاه خراسان رضوی در کشور و یا حداقل حفظ جایگاه کنونی خود، روز ۱۴ اسفند ماه جاری برای حضور در رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته کشور که تا روز ۱۸ همین ماه ادامه دارد عازم زاهدان است.

رییس هیات ورزشی جانبازان معلولان تربت‌حیدریه گفت: تیم والیبال نشسته این هیات برای شرکت در مسابقات لیگ برتر به عنوان نماینده خراسان رضوی نیازمند ۱۰۰ میلیون ریال بود که با کمک شهروندان نیک‌اندیش و دوستداران ورزش جانبازان و معلولان تامین شده ‌است.
نجاتی افزود: تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان تربت‌حیدریه پارسال رتبه سوم مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کشور را کسب کرد.

وی ادامه داد: هزینه عزیمت و حضور تیم والیبال نشسته در مسابقات استانی و کشوری، نسبت به هزینه دیگر رشته‌های ورزشی به خاطر وضعیت خاص جسمی ورزشکاران معلول، از حد معمول بیشتر است.
رییس هیات ورزشی جانبازان معلولان تربت‌حیدریه گفت: رقابتهای کشوری والیبال نشسته فروردین سال آینده طی سه نوبت در سه استان برگزار می‌شود و گرچه هنوز مکان دیدارها مشخص نشده اما تیم تربت‌حیدریه می‌بایست از حالا برای اعلام آمادگی، ثبت‌نام کند.
نجاتی به فعالیت‌ حرفه‌ای امسال اعضای این هیات نیز اشاره و بیان کرد: محدودیتهای ناشی از شیوع ویروس کرونا تمرینات را تعطیل کرده و ورزشکاران تنها در وضعیت آبی شیوع این ویروس اجازه ورود به باشگاه برای تمرین را داشته‌اند.
وی ادامه داد: این وضعیت تحمیلی سبب شد تا تیم والیبال نشسته تربت‌حیدریه امسال حضور پررنگی در فعالیتهای هیات ورزشی جانبازان و معلولان خراسان رضوی نداشته باشد.
رییس هیات ورزشی جانبازان معلولان تربت‌حیدریه گفت: پیش از این ورزشکاران نابینا و ناشنوا زیر مجموعه هیات جانبازان و معلولان محسوب می‌شدند اما پس از آن که این طیف دارای هیات مستقل شدند شمار قهرمانان هیات جانبازان و معلولان کاهش یافته است.
نجاتی افزود: هم اکنون تعداد ورزشکاران فعال در مجموعه هیات جانبازان و معلولان تربت‌حیدریه حدود ۱۱۰ نفر است که نیمی از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.
وی اضافه کرد: مردان بیشتر در رشته‌های "والیبال نشسته و دو و میدانی شامل پرتاب وزنه، نیزه و دیسک" و بانوان در رشته‌های "والیبال نشسته، تیراندازی با کمان و گلبال" فعالیت دارند.

رییس هیات ورزشی جانبازان معلولان تربت‌حیدریه گفت: تاکنون جایگاه این هیات در چارچوب رقابتهای استانی و کشوری هیچ گاه از رتبه دوم یا سوم پایین‌تر نیامده است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...