پایگاه‌های جشن نیکوکاری در میادین اصلی شهرهای کردستان دایر می‌شود


پایگاه‌های جشن نیکوکاری در میادین اصلی شهرهای کردستان دایر می‌شود

سنندج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید، گفت: براین اساس در میادین اصلی شهرهای استان یک پایگاه دایر می‌شود.

محمدرسول شیخی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود جامعه و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال برگزاری جشن نیکوکاری متفاوت بوده و بیشتر از روش‌های نوین و الکترونیکی برای جمع‌آوری کمک‌ها بهره گرفته می‌شود.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این جشن در روز ۱۳ اسفند با همکاری آموزش و پرورش و از طریق سامانه شاد، روز ۱۴ اسفند در هر شهرستان‌ها با برپایی یک پایگاه در میادین اصلی شهر و روز ۱۵ اسفند در مصلاهای نماز جمعه خواهد شد.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: با توجه به اینکه امسال تعداد پایگاه‌ها کاهش یافته است، بنابراین برای مشارکت خیرانی که امکان مراجعه حضوری برای اهدای کمک ندارند سامانه پیامکی #۱*۸۸۷۷* با امکان انتخاب استان و شهر مورد نظر راه‌اندازی شده است.

وی یادآور شد: همچنین مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق اپلیکیشن سکه، ایوا و آپ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ نزد بانک ملی بنام کمیته امداد استان کردستان کمک‌های خود را واریز کنند.

شیخی‌زاده اظهار داشت: در این جشن کودکان یتیم و نیازمند در اولویت قرار دارند و خیران می توانند جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

امسال جشن نیکوکاری در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفند با شعار"عیدی برای همه" در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق