14 دستگاه ترانسفورماتور در امور توزیع برق شهرستان مهرستان نصب شد


14 دستگاه ترانسفورماتور در امور توزیع برق شهرستان مهرستان نصب شد

زاهدان- ایرنا- مدیر امور توزیع برق مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: هفت دستگاه ترانسفورماتور 100 کاوا، چهار دستگاه 315 کاوا، 2دستگاه 200 کاوا و یک دستگاه ترانسفورماتور 50 کاوا طی پروژه‌های گذر از پیک سالجاری این امور در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم منطقه نصب شده است.

احمدعلی ریاحی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با وجود مشکلاتی چون شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن ایجاد برخی محدودیت ها توانستیم با تلاش شبانه روزی کارکنان این امور تمامی پروژه های تعریف شده گذر از پیک این شهرستان را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: اصلاح، ساخت و توسعه ۱۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه است.

مدیر امور توزیع برق مهرستان با بیان اینکه بیش از ۶ کیلومتر تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و نصب یک دستگاه بوستر نیز در پروژه گذر از پیک این شهرستان انجام شده است افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه بالغ بر۳۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: روستای دیهی، کهن حسین، منظوری، کهن مگار، پرکن، خیابان بلوچستان، بلوار جمهوری، کوچه شهید صادقی،محله شاشکی و منازل سازمانی از جمله مناطقی هستند که کار احداث، اصلاح و توسعه شبکه توزیع برق آن انجام شده است.

ریاحی ارتقای پایدار شبکه و آمادگی شبکه برای گذر از پیک تابستان، نوسازی و اصلاح شبکه برق، کاهش خاموشی و رضایت مشترکان از جمله اهداف انجام این پروژه است.

سه دستگاه ماینر استخراج بیت کوین در چابهار کشف شد

مدیر امور توزیع برق چابهار گفت: سه دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال غیرمجاز از یک مرکز مسکونی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

محمود رضا اکبری اظهارداشت: با رصد و تلاش همکاران حوزه مشترکین این امور از وجود تعدادی ماینر در یک باب منزل مسکونی در مرکز شهر چابهار مطلع شدیم.

وی ادامه داد: همکاران این امور پس از اخذ مجوزهای لازم در بازرسی از این منزل تعداد سه دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز را که به صورت غیرقانونی به شبکه برق مسکونی متصل شده بود، کشف و ضبط کردند.

مدیر امور توزیع برق چابهار تصریح کرد: استخراج ارزهای دیجیتال نیاز به مصرف بالای برق دارد و متاسفانه بسیاری از سود جویان به استخراج ارز دیجیتال با تعرفه برق یارانه ای اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: تولید کنندگان رمز ارز می‌توانند با ارائه مجوز و پروانه صادره از اداره‌ و سازمان‌های ذیربط نسبت به دریافت انشعاب قانونی اقدام و از حمایت قانونی نیز برخوردار شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس