تشکیل 1400 گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر کشور


تشکیل 1400 گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر کشور

مدیر کل امور استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور از تشکیل 1400 گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد ترکاشوند در نشست با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با اشاره به رویکرد جدید و پویاسازی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، بر توجه بیش از پیش به این واجب الهی مغفول مانده و تبیین روش‌های جدید تأکید کرد.
وی ضمن قدردانی از زحمات سردار بابازاده در این سمت، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین میر عباس‌زاده را به عنوان دبیر جدید این ستاد در استان اردبیل نقطه عطفی در راستای برنامه‌های ابلاغی ستاد کشور دانست و خواست دستگاه های اجرایی استان درباره این واجب الهی مغفول مانده اهتمام ویژه داشته باشند.


ترکاشوند همچنین از تشکیل 1400 گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر داد.
مدیرکل امور استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه هر زمان نامی از امر به معروف آورده می‌شود، بحث عفاف و حجاب مطرح می‌شود، در صورتی که این امر حوزه‌های مختلفی دارد، افزود: اگر بتوانیم مطالبه‌گری را به درستی در جامعه تشریح و تخصصی کنیم، موج عظیم مردم به این فریضه الهی می‌پیوندند.


وی به تبیین ۱۶ عرصه تخصصی در زمینه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر به صورت تخصصی از جمله اداری، اقتصادی، بهداشت و درمان، تفریحات سالم و ورزش، اجتماعی، تعلیم و تربیت، حقوقی، فرهنگی، کارگری، مبارزه با مفاسد، هنر و رسانه، عفاف و حجاب، محیط زیست، مهندسی و گردشگری پرداخت و گفت: این ستاد که در سال ۱۳۷۲ تشکیل شد، به فرموده امام راحل باید مردمی باشد، تا بر فعالیت قوا نظارت داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403