نیازمند ایجاد یک شبکه انتظار در استان هرمزگان هستیم


نیازمند ایجاد یک شبکه انتظار در استان هرمزگان هستیم

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با تأکید بر اینکه نیازمند ایجاد یک شبکه انتظار در استان هرمزگان هستیم، عنوان کرد: امروز فضای مجازی مجال ایجاد شبکه انتظار را در استان و در سطوح ملی و بین‌المللی فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده در جلسه تودیع و معارفه رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) هرمزگان، اظهار کرد: یکی از تکالیف همه ما این است که در طلیعه ظهور امام زمان(ع) سهم خود را در زمینه نشر و گسترش فرهنگ مهدویت و بسترسازی جامعه برای نزدیک شدن و قرب بیشتر به امام زمان(ع)، ادا کنیم.

وی افزود: گسترش فرهنگ مهدویت، یک مأموریت بخش‌نامه‌ای نبوده بلکه مأموریتی دلی و عاشقانه است. نشاندن بذر محبت و عشق به امام زمان(ع) در دل‌های جوانان و نوجوانان، کاری است که همه ما باید با دل و جان انجام دهیم. بنیاد مهدی موعود(عج) باید از چارچوب‌های اداری خارج شده و هرکس به هر میزان که در توان دارد به این بنیاد کمک کند تا بتوانیم نقش کوچکی را در این حرکت بزرگ، ایفا کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: کارهای خوبی در دوره ریاست حجت‌الاسلام تقوی در بنیاد مهدی موعود(ع) هرمزگان صورت گرفت و بعد از حجت‌الاسلام فروزان‌نژاد، حجت‌الاسلام جهانگیری نیز کارهای بسیار خوبی ازجمله راه‌اندازی کانون‌های مهدویت در سطح دانشگاه‌ها، محلات، مساجد و هیئت‌ها و ایجاد یک شبکه به هم پیوسته و گسترش آن در شهرستان‌های استان، انجام داد.

عبادی‌زاده با تأکید بر اینکه نیازمند ایجاد یک شبکه انتظار در استان هرمزگان هستیم، عنوان کرد: امروز فضای مجازی مجال ایجاد شبکه انتظار را در استان و در سطوح ملی و بین‌المللی فراهم کرده است. با توجه به اینکه حجت‌الاسلام جهانگیری اکنون به عنوان امام جمعه هشتبندی در این بخش خدمت می‌کند و از طرفی برخی از ظرفیت‌های بنیاد مهدی موعود(عج) و ستاد اقامه نماز مشترک است، تصمیم گرفته شد حجت‌الاسلام اعتمادی، رئیس ستاد اقامه نماز استان، این سمت را بر عهده بگیرد. انتظار داریم با جدیت، پشتکار و حمایت شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدی موعود(عج) در هرمزگان گام‌های بلندی در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت برداشته شود.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام‌ حسین جهانگیری، رئیس سابق بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان هرمزگان قدردانی و حجت‌الاسلام محمد اعتمادی به عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در