صدا و سیما در روز قرآنی بوشهر 1000 دقیقه برنامه روی آنتن می‌برد


صدا و سیما در روز قرآنی بوشهر 1000 دقیقه برنامه روی آنتن می‌برد

بوشهر-ایرنا- مدیر کل صدا و سیما استان بوشهر گفت: یکهزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی و مجازی توسط این مرکز به مناسبت روز قرآنی بوشهر در 16 اسفندماه جاری روی آنتن می‌رود.

سید حسین ناظر دوشنبه در نشست کارگروه تجلی و تبلیغ روز قرآنی استان بوشهر افزود: تلاش می‌شود در این روز، مردم سراسر کشور با روستای چارک به عنوان دهکده قرآنی بوشهر آشنا شوند و دیگرظرفیت‌های قرآنی این استان را بشناسند.

مسئول کارگروه تجلی و تبلیغ روز قرآنی استان بوشهر ادامه داد: در این ارتباط صدا و سیمای مرکز بوشهر با پخش برنامه‌ها در گستره استانی، ملی و فراملی و پخش در شبکه‌های قرآن، شما و برخی دیگر از شبکه‌های سراسری، مردم ایران را به مهمانی دهکده قرآنی کشور در شهرستان دشتی استان بوشهر می‌برد.

ناظر اضافه کرد: تجلیل از بیش از نیم قرن فعالیت قرآنی حاج رضا عبدالله زاده مدرس نام آشنای قرآن و افراد دارای نشان ملی قرآنی، معرفی نماینده شورای عالی قرآن در استان، پخش ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی زنده از روستای چارک، اختصاص همه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی استان به این رویداد قرآنی و رونمایی از سند چشم ۲۰ ساله انداز راهبردی قرآنی از برنامه‌هایی است که به مناسبت این روز اجرا می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: این مرکز و بیش از ۱۰۰ رسانه مکتوب، الکترونیکی و مجازی استان ۵۲ برنامه ستاد نکوداشت روز قرآنی استان بوشهر با محوریت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان را به مردم سراسر ایران مخابره می‌کنند.

وی اضافه کرد: برپایی محفل‌های قرآنی در امامزاده محمد باقر به نمایندگی بقا متبرک استان بوشهر و برگزاری مسابقات قرآن و عترت از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت بزرگداشت روز قرآنی بوشهر برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید