مضراب رستورانی در دل یک هتل قدیمی


مضراب رستورانی در دل یک هتل قدیمی

مضراب رستورانی زیبا در یکی از قدیمی ترین هتل‌های تهران  به تازگی رستوران مضراب در ضلع جنوب‌ غربی هتل لاله، همجوار استخر با فضای دلنشین و زیبا شروع به کار کرده. اگر به فکر یک سورپرایز فوق‌العاده و هیجان‌انگیز برای عزیزانتان در رستوران هتل های تهران هستید، رستوران مضراب گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست. این رستوران از رستوران‌های دنج … نوشته مضراب...

مضراب رستورانی زیبا در یکی از قدیمی ترین هتل‌های تهران

به تازگی رستوران مضراب در ضلع جنوب‌ غربی هتل لاله، همجوار استخر با فضای دلنشین و زیبا شروع به کار کرده.

اگر به فکر یک سورپرایز فوق‌العاده و هیجان‌انگیز برای عزیزانتان در رستوران هتل های تهران هستید، رستوران مضراب گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست.

این رستوران از رستوران‌های دنج و آرام با فضایی زیبا برای ساختن روزی عالی برای شما دوستداران رستوران‌های تهران است.

رستوران مضراب که در هتل لاله یا همان هتل اینترکنتینانتال سابق، در سال ۱۳۴۹ شروع به کار کرد. این هتل را شرکت هواپیمایی پان امریکن ساخته است؛ در آن سال‌ها این شرکت هواپیمایی ۲۰۰ هتل با نام اینترکنتینانتال در سراسر جهان افتتاح کرد. اما پس از انقلاب اسلامی، این هتل نام هتل بین المللی لاله را به خود گرفت.

فضای رستوران مضراب

فضای رستوران از چند قسمت تشکیل شده که شامل: آلاچیق‌های اختصاصی در فضای باز،سالن vip ،فضای کلی رستوران در کنار استخر با چیدمانی زیبا،اتاق بیلیارد میشه. فضای بزرگ و تهویه خوب رستوران باعث میشه دود قلیان و سیگار مهمان‌ها رو اذیت نکنه

منو رستوران مضراب

موسسین رستوران مضراب با تجربه بلایی که در این کار دارند، از افرادی با نجربه در زمینه رستوران داری و آشپزی منویی متنوع و باکیفیتی رو ارائه دادند

منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی،محلی،فرنگی انواع نوشیدنی‌های سرد،گرم میشه و علاوه بر این مهمان‌ها میتونند از قسمت سالاد بار و قلیان هم استفاده کنند.

مرغ لونگی،ماهیچه،سالاد مخصوص بخش ویژه منو رستوران مضراب است

اگه نمیدونید مرغ لونگی به چه غذایی گفته میشه باید بگم که: مرغ لونگی یک مرغ 1200 گرمیه که داخل روغن فراوان همراه با پیاز،سیر، ادویه مخصوص و بدون آب پخته میشه و بعدش روغن گیری میشه، داخل مرغ با یه سس فوق العاده خاص و خوشمزه گردویی پر میشه (گردو آسیاب شده، پیاز، آبلیمو، رب انار، رب گوجه، نمک و سیر)

روی مرغ هم سس زرشک اضافه میشه که ترکیبش زرشک له شده، شکر، نمک، سیر، پیاز، آبلیمو، رب که همشون انقد مخلوط میشن که حالت کرمی میگیرن)

ماهیچه و گردن گوسفند که یکی دیگه از غذاهای خاص رستوران مضراب میشه. به همراه باقالی پلو وآلبالوپلو سرو میشه و روش طبخ متفاوتی با اکثر رستوران‌ها داره و روش پختش به این صورته که در پیاز ،سیر ،روغن فراوان پخته میشه، بدون آب البته ادویه خاصی هم بهش زده میشه.

این روش پخت که مستلزم هزینه بیشتر و توانایی بالاتری است این غذاها رو متفاوت‌تر و خوشمزه‌تر میکنه.

سالاد مخصوص:

مضراب رستورانی در دل یک هتل قدیمی

کاهو به همراه گردو و سس مخصوص این سس باعث مخصوص شدن این سالاد میشه.

ترکیب این سس سبز رنگ برگرفته از یک سس معروف فرانسویه

شاید این سس خوشمزه رو بدون اغراق فقط 10 تا رستوران با این رسپی درست و سرو می‌کنن .این سس با ترکیب 10 آیتم اورگانیک بدون مایونز و مواد مضر درست میشه.

ویژگی های رستوران مضراب

مضراب رستورانی در دل یک هتل قدیمی

آخر هفته‌ها مناسبت‌های ویژه رستوران مضراب با داشتن موسیقی زنده مراسم ویژه و خاصس رو برای مهمان‌ها فراهم میکنه.

شما در رستوران مضراب میتونید مراسم ها و جشن های خودتون رو با امکانت ویژه که شامل عکاسی، بادکنک و گل‌آرایی،موسیقی زنده با حفظ حریم شخصی برگزار کنید.

اگه دوست دارید چند ساعت لذت بخش همراه با دوستان و خوانواده داشته باشید رستوران مضراب رو فراموش نکنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !