اختصاص 300 میلیون تومان به اردوگاه بازپروری معتادان البرز


اختصاص 300 میلیون تومان به اردوگاه بازپروری معتادان البرز

کرج - ایرنا - استاندار البرز با بیان اینکه اردوگاه بارپروری معتادان استان در مرحله تکمیل قرار دارد ، گفت : 300 میلیون تومان برای آماده سازی این مکان اختصاص داده شد.

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر استان ضمن قدردانی از اقدامات و برنامه های اعضای این شورا، افزود: با هماهنگی و انسجامی که بین مسوولان مربوطه شکل گرفت، پس از مصوبه جلسه قبل، ۷۲۱ معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شدند.

وی ادامه داد: این افراد در کمپ های ماده ۱۵ برای درمان و ترک اعتیاد بستری شدند تا چهره آلوده شهر برای مردم زیبا و امن شود.

شهبازی با بیان اینکه به واسطه این اقدام، جرائم خرد اعم از سرقت در استان کاهش چشمگیری یافت، اظهار داشت: عزم جدی انجام تا با اجرایی شدن بیش از ۸۰ درصد مصوبات شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر، اقدامی ماندگار شکل بگیرد که به همین منظور از توان بخش خصوصی و سازمان صنعت، معدن و تجارت برای آموزش و ایجاد اشتغال بهبود یافتگان و افراد در حال ترک اعتیاد استفاده شده است.

وی افزود: با این اقدامات به ما اثبات شد که کمبود امکانات و اعتبارات نمی تواند سد راه انجام ماموریت ها و مسوولیت شود بلکه باید با همدلی و اتحاد وارد میدان شد و از کمترین امکانات در این مسیر بیشترین بهره را برای کسب رضایتمندی مردم، داشت.

شهبازی گفت: سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز برای مشارکت در راه اندازی اردوگاه نگهداری از معتادان متجاهر اعلام آمادگی کرده است که باید با استفاده از تمامی ظرفیت های استان هر چه سریع تر برای این امر بهره برداری کنیم.

وی افزود: همچنین می بایستی کارگروهی با مسوولیت معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری البرز شکل بگیرد و برای راه اندازی اردوگاه بازپروری معتادان برنامه ریزی شود.

استاندار البرز گفت: حتی یک روز هم مهم است و نمی توانیم درنگ کنیم، نیاز است تا قراردادی منعقد و مسوولیت هر یک از اعضا نیز مشخص و اردوگاه تکمیل شود.

وی با بیان اینکه باید فوری نسبت به پذیرش معتادان متجاهر اقدام و همزمان نیز امکانات و تجهیزات تکمیل شود خاطر نشان کرد: از دستگاه قضا انتظار می رود که در این مسیر همراهی بیشتری داشته باشد.

استاندار البرز گفت: شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر در استان نیز وارد عمل شوند و بودجه ای برای اردوگاه به صورت ماهانه تخصیص دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی