سرویس مخفی آمریکا در جستجوی هکر روس


سرویس مخفی آمریکا در جستجوی هکر روس

ایالات متحده به دنبال یک هکر روس است که داده های 22 نظامی آمریکایی را به سرقت برده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه "Daily Beast" با استناد به بیانیه سرویس مخفی آمریکا گزارش داد؛ سرویس مخفی آمریکا به دنبال یک هکر روس است که اطلاعات شخصی 22 سرباز آمریکایی که مدال افتخار دریافت کرده اند را به سرقت برده است.

همانطور که این روزنامه می نویسد؛ داده ها به منظور خرید کالاهای با ارزش بالا از طریق شبکه ای از فروشگاه های خرده فروشی که توسط وزارت دفاع ایالات متحده اداره می شود، به سرقت رفته است. گزارش شده است که در پی حمله سایبری، مهاجم کالاهایی به ارزش حدود 55 هزار دلار خریداری کرده است.

به گفته سرویس مخفی آمریکا، کالاهای خریداری شده به 20 آدرس مختلف در ایالات متحده ارسال شده و سپس به روسیه ارسال شده اند.

خاطرنشان می شود که هکر از واسطه ها برای ارسال بسته های کالا به آدرس های مختلف استفاده کرده است. به گفته یکی از "پیک ها"، او نام شخصی را که برای او کار می کرده نمی دانسته و از جمله وظایف او دریافت بسته و ارسال کالا به آدرس های دیگر در روسیه و در ایالات متحده بوده است.

این روزنامه به نقل از کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده گزارش داده است که پرسنل ارتش آمریکا 76٪ بیشتر از غیر نظامیان قربانی حملات سایبری هستند. سال گذشته این کمیسیون بیش از 50 هزار شکایت در مورد سرقت اطلاعات شخصی از پرسنل ارتش دریافت کرده است. متوسط ​​هزینه فعالیت های کلاهبرداری 600 دلار تخمین زده می شود، که تقریباً دو برابر مبلغی است که غیر نظامیان به طور متوسط ​​در اثر سرقت اطلاعات شخصی از دست می دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آمریکا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز