واریز 7 میلیارد ریال اعتبار سرانه دانش‌آموزی به‌حساب مدارس عشایری استان اردبیل


واریز 7 میلیارد ریال اعتبار سرانه دانش‌آموزی به‌حساب مدارس عشایری استان اردبیل

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل از واریز 7 میلیارد ریال اعتبار سرانه دانش‌آموزی به‌حساب مدارس عشایری استان اردبیل خبر داد.

احمد ناصری با اشاره به اینکه بیش از 8 هزار و 100 دانش‌آموز عشایری در استان اردبیل مشغول به تحصیل هستند، گفت: این مبلغ به‌حساب 287 مدرسه عشایری استان در دوره‌های مختلف ابتدایی، دوره اول و دوم آموزش متوسطه، فنی و حرفه‌ای و کاردانش واریز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با بیان اینکه این اقدام را گامی مؤثر در جهت اجرای اساسنامه مدارس عشایری عنوان کرد و افزود: طبق ماده ۱۵اساسنامه مدارس عشایری، سرانه اعتباری این مدارس به‌صورت ویژه و حداقل به‌ میزان 3 برابر مدارس عادی تعیین‌ و در اولویت پرداخت قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر نقش مدارس عشایری برای فراهم کردن دسترسی عادلانه به فرصت‌های آموزشی و پرورشی، فعالیت‌های آموزشی مدیران و آموزگاران این مدارس را در شرایط شیوع ویروس کرونا، مطلوب و قابل‌تحسین ارزیابی کرد و افزود: در مدارس عشایری استان، به جهت پراکندگی جغرافیایی و تعداد کم دانش‌آموزان در کنار آموزش مجازی در بستر شبکه شاد، آموزش حضوری نیز دایر بوده و برنامه‌های آموزشی و تربیتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام