کمیته‌ المپیک سوریه و تاتارستان همکاری ورزشی با ایران را خواستار شد


کمیته‌ المپیک سوریه و تاتارستان همکاری ورزشی با ایران را خواستار شد

تهران- ایرنا- دبیرکل کمیته المپیک در دیدار با رییسان کمیته‌های ملی المپیک سوریه و تاتارستان از اعلام آمادگی این 2 نهاد برای امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های ورزشی خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ کیکاووس سعیدی که روز گذشته به منظور حضور در مراسم پنجاهمین سالروز اتحاد ورزش عام سوریه شده است با فارس المعلا رئیس کمیته ملی المپیک سوریه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار درباره تبادل همکاری، افزایش تعاملات و انعقاد تفاهم‌نامه‌های ورزشی بین تهران و دمشق کشور گفت وگو شد. قرار شد تا طرفین ظرفیت‌های ورزشی و پیشنهادات خود را برای استفاده طرف مقابل و انعقاد تفاهم نامه ارائه دهند تا پس از تایید هیات اجرایی و موافقت «سیدرضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک ایران تفاهم‌نامه‌ بین رییسان کمیته المپیک ایران و سوریه امضاء شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک سپس با مرآت باریف رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی جوانان و توریسم مجلس دومای روسیه که به دمشق سفر کرده است دیدار و گفت و گو کرد که مرآت باریف از ایران برای شرکت مسابقات هاکی داخل سالن روسیه که با حضور ۵۲ کشور برگزار می شود، دعوت کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک تاتارستان همچنین آمادگی خود را برای انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته ملی المپیک ایران در خصوص تبادل مربی، ورزشکار و استفاده از ظرفیت‌های ورزشی ۲ کشور اعلام کرد.

مراسم پنجاهمین سالروز اتحاد ورزش عام در سوریه با حضور مسئولان ورزشی کشورهای ایران، لبنان، مصر، روسیه و وزرای کشور میزبان برگزار و از قهرمانان المپیک سوری تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیک و بد