تاریخ برگزاری انتخابات شرکت‌های سهام عدالت تغییر کرد


تاریخ برگزاری انتخابات شرکت‌های سهام عدالت تغییر کرد

ایلام - ایرنا - مدیرکل اقتصادی و دارایی ایلام گفت: تاریخ برگزاری انتخابات شرکت‌های مجامع و شرکت‌های استانی سهام عدالت به 23 اسفندماه جاری تغییر کرد.

قدرت‌الله فیض‌الهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این قرار بود انتخابات شرکت‌های مجامع و شرکت‌های استانی سهام عدالت در ۲۱ اسفندماه برگزار شود.

وی افزود: تا روز هفتم اسفندماه که پایان ثبت نام داوطلبان شرکت در این انتخابات بود در مجموع ۳۱ نفر از این استان برای انتخابات شرکت‌های مجامع و شرکت‌های استانی سهام عدالت ثبت‌نام کردند.

فیض‌الهی ادامه داد: از این تعداد داوطلب، ۱۰ نفر عضو هیات علمی دانشگاه و مابقی از بین بازنشستگان و فعالان اقتصادی و مشاغل آزاد هستند.

وی اضافه کرد: در این انتخابات سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب و کد بورسی سجام را دریافت کرده‌اند، حق مشارکت و انتخاب هیات مدیره را دارند.

وی یادآور شد: از طریق تلفن‌های همراه یک پیامک به دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند با محتوای شرکت آنها در این انتخابات ارسال شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: استان‌هایی اجازه برگزاری انتخابات را دارند که حدنصاب دریافت کد بورسی دارندگان سهام عدالت به ۵۰ درصد برسد که این رقم در استان ایلام به بیش از ۶۰ درصد رسیده است.

فیض‌الهی تاکید کرد: بیش از ۶۲ درصد سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، کد بورسی سجام را دریافت و اجازه شرکت در این انتخابات را دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات شرکت‌های مجامع و شرکت‌های سهام عدالت ۲۳ اسفندماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: دارندگان کد بورسی سجام از طریق همان درگاه اینترنتی که کد را دریافت کرده‌اند در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۳۲ هزار نفر از استان ایلام کد بورسی سجام را دریافت کرده‌اند و اجازه مشارکت در انتخابات را دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی