اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل استان یزد در سال 1400


اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل استان یزد در سال 1400

معاون امور استان‌های پدافند غیرعامل کشور از اجرای طرح جامع پدافند استان یزد در سال آینده و در قالب 9 برنامه خبر داد.

سردار «مهدی رحیمی» روز گذشته در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان مهریز گفت:در اجرای طرح جامع پدافند استان یزد ۹ برنامه برای سال ۱۴۰۰ مشخص شده است که باید اجرایی شوند و عمده این برنامه‌ها در بخش‌های انرژی و آب و همچنین در حوزه بهداشت و درمان، صنعت و معدن و کشاورزی است.

وی افزود: پدافند غیرعامل یکی از اصلی‌ترین مواردی است که به فرمایش مقام معظم رهبری برای یک مقطع خاص نیست بلکه یک فعالیت همیشگی و مستمر است و در پدافند غیرعامل در حفظ جان و کاهش تلفات و در کاهش آسیب پذیری و پایداری سازی در برابر تهدیدات و همچنین در بخش سایبری نیز در حفظ زیر ساخت و تداوم کارکرد تلاش می‌شود.

«محمد صادق طهماسبی» مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری یزد هم در این بازدید گفت: خوشبختانه واحد آموزشی در مهریز با استانداردهای لازم تطبیق دارد و به زودی مجوز نهایی پدافند غیرعامل صادر می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، این مسئول افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل به عنوان یک سند برای مصون سازی زیرساخت‌های حیاتی و حساس و مهم در استان‌ها به شمار می‌رود و امیدواریم بتوان چرخه خدمات عمومی به مردم در شرایط اضطرار داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06