روسیه و سوریه آمریکا را به انتقال کمک‌های سازمان ملل به شبه نظامیان متهم کردند


روسیه و سوریه آمریکا را به انتقال کمک‌های سازمان ملل به شبه نظامیان متهم کردند

روسیه و سوریه ایالات متحده را به انتقال کمک های بشردوستانه سازمان ملل به شبه نظامیان متهم کردند.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد هماهنگی بین روسیه و سوریه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: ایالات متحده تحت سازمان ملل متحد را برای دریافت کمک های بشردوستانه برای ساکنان اردوگاه رکبان در سوریه تحت فشار قرار می‌دهد و سپساین کمک‌ها برای تأمین شبه نظامیان مصرف می‌شود.

در بیانیه آمده است: "ایالات متحده با استفاده از وضعیت فعلی به رهبری سازمان ملل فشار می آورد و مرتباً موضوع ضرورت رساندن کمک های بشردوستانه به ساکنان اردوگاه را مطرح می کند. در همان زمان، آمریکایی ها در واقع انتظار دارند از این محموله برای تأمین شبه نظامیان استفاده کنند که تحت کنترل آنها در منطقه فعالیت می کنند، همانطور که پیش از این نیز اتفاق افتاده است. "

روسیه و سوریه مسئولیت اوضاع اردوگاه را به عهده آمریکایی ها می گذارند. در این سند آمده است که ایالات متحده مانع از انحلال اردوگاه می شود که مانع اصلی بازگرداندن حاکمیت و زندگی مسالمت آمیز در سوریه است. در همان زمان مقامات سوریه آماده پذیرش کلیه شهروندان ساکن در اردوگاه و و تأمین امنیت و شرایط مناسب زندگی برای آنها هستند.

اردوگاه رکبان در بیانیه روسیه و سوریه "نوار نقاله" آمریکایی برای آموزش افراط گرایان برای حفظ کانون های تنش در سوریه نامیده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟