واکنش قاطع ایران به اتهام زنی جدید نتانیاهو


واکنش قاطع ایران به اتهام زنی جدید نتانیاهو

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به ادعای نتانیاهو مبنی براینکه انفجار کشتی اسرائیل کار ایران بوده است، گفت: رژیم صهیونیستی مبنای همه ناامنی‌ها و بی‌ثباتی‌ها است و این فرافکنی‌ها کاملاً خط روشنی را دارد.

به گزارش اقتصادنیوز، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در پاسخ به سوالی درخصوص اتهام زنی‌های اخیر نخست وزیر اسرائیل علیه ایران، گفت: من این بیماری وسواس‌گونه ذهنی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به ایران دارد را چیز جدیدی نمی‌دانم. این‌ها همگی ناشی از آشفتگی بسیار عجیبی است که در سرزمین‌های اسغالی وجود دارد و همه آن حاصل رفتارهای ماجراجویانه آنهاست.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> خطیب‌زاده به آمریکا: بازگشت به برجام نیازی به بده‌بستان و مذاکره ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی است که عامل بسیاری از مشکلات غرب آسیا است. ایران سیاست‌های خود را براساس منافع و دکترین خودش پیگیری کرده و در دکترین ایران سلاح هسته‌ای جایگاهی نداشته است اما درمقابل این دنیای غرب و آمریکا است که چشم خود را بر صدها بمب اتمی که در سرزمین‌های اشغالی انبار شده، بسته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای نتانیاهو مبنی براینکه انفجار کشتی اسرائیل کار ایران بوده است، گفت: رژیم صهیونیستی مبنای همه ناامنی‌ها و بی‌ثباتی‌ها است و این فرافکنی‌ها کاملاً خط روشنی را دارد. خلیج فارس و دریای عمان حوزه امنیتی بلافصل ماست و اجازه نخواهیم داد که با این اظهارات هراس‌افکنی کنند. نتانیاهو درگیر یک بیماری وسواس‌گونه ذهنی در قبال ایران است.

خطیب‌زاده گفت: اسرائیل اقدامات مشکوک دیگری هم در منطقه ما آغاز کرده است و ما با دقت رصد می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی دیگری درخصوص اتهامات جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران نسبت به انفجار کشتی اسرائیلی در خلیج فارس، گفت: این اتهام زنی توسط سارائیل انجام می‌گیرد و نشان می‌دهد که این اتهام زنی چقدر بی اعتبار است. ما نه تنها قویاً این اتهام را رد می‌کنیم بلکه احساس می‌کنیم اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در حوزه امنیتی پیرامونی ایران بسیار مشکوک است. ما این اقدامات را رصد می‌کنیم و پاسخ آن را در جای خودش خواهیم داد.

وی در رابطه با اتهام‌زنی اسرائیل درباره دست داشتن ایران در انفجار کشتی اسرائیلی در روز پنج‌شنبه گفت: اتهام زنی رژیم اشغالگر قدس مبتنی بر گزارش یکی دو رسانه است. اگر رسانه‌های سرزمین اشغالی را ببینید روزانه از این اتهام زنی‌ها بسیار زیاد است. از ترور شهید فخری زاده و هزاران موضوعات دیگر وجود دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: منشأ اتهام زنی، بی اعتبارترین منبع است و خودش نشان می‌دهد که چقدر این اتهام زنی بی‌اعتبار است. اگر رژیم اشغالگر قدس بخواهد این اتهام‌زنی را مبنای تنش آفرینی جدید قرار دهد، ما با دقت رصد می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!