اقامت و سرمایه‌گذاری در کانادا چگونه است؟


اقامت و سرمایه‌گذاری در کانادا چگونه است؟

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید از روش‌های گوناگون مانند: تحصیلی، کاری، مهاجرت استارت‌آپ و سرمایه‌گذاری اقدام نمایید. بهترین روش و مطمئن‌ترین راه برای اقامت و مهاجرت به کانادا، روش سرمایه‌گذاری می‌باشد. نوشته اقامت و سرمایه‌گذاری در کانادا چگونه است؟ اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

امروزه بیشتر افراد قصد مهاجرت به کشورهای کانادا را دارند. روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید از روش‌های گوناگون مانند: تحصیلی، کاری، مهاجرت استارت‌آپ و سرمایه‌گذاری اقدام نمایید. بهترین روش و مطمئن‌ترین راه برای اقامت و مهاجرت به کانادا، روش سرمایه‌گذاری می‌باشد.

اگر شما تاجر و یا مدیر هستید این روش گزینه مناسبی برایتان می‌باشد. سرمایه‌گذاری با این روش در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد و احتمال اخذ آن نیز راحت‌تر است. برای آگاهی بیشتر از نحوه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی کانادا در ادامه با ما همراه باشید.

میزان سرمایه‌گذاری کانادا برای گرفتن اقامت دائم چه قدر است؟

مبلغ مورد نیاز برای اقامت سرمایه‌گذاری کانادا در کسب و کارتان به برنامه مهاجرتی مورد نظر شما بستگی دارد اما حداقل آن (۱۰۰.۰۰۰ دلار کانادا) می‌باشد. همچنین این کسب و کار باید حداقل یک شغل تمام وقت برای یک شهروند یا مقیم دائم کانادا به حساب آید.

گرفتن ویزای سرمایه‌گذاری کانادا چگونه است؟

موارد متفاوتی با توجه به شرایط، برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در کانادا وجود دارد. اما معمولا متقاضیان می‌بایست:

حداقل دارایی خالص مورد نیاز را نشان دهند. این مبلغ در هر یک از برنامه‌های مهاجرتی استان‌های کانادا با یکدیگر فرق دارد و حداقل (۳۰۰.۰۰۰ دلار کاناد) مورد نیاز می‌باشد.دارای حداقل دو سال سابقه مدیریت در کسب و کار خود باشند. این سابقه کار نیز شرایط مخصوص به خود را دارد.کارآفرینی کانادا یا خرید بیزینس در یکی از کسب و کارهای خدماتی و یا تولیدی در کشور کانادا را داشته باشد.

اقامت و سرمایه‌گذاری در کانادا چگونه است؟

اقامت و سرمایه‌گذاری در کانادا چگونه است؟

روش‌های سرمایه‌گذاری در کشور کانادا

سرمایه‌گذاری استان کبک

حداقل سرمایه‌ای که فرد متقاضی کسب اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری باید داشته باشد، ۲ میلیون دلار کانادا می‌باشد، که از راه‌های شفاف قانونی، فرد این دارایی‌ها را کسب کرده باشد. دارایی‌های فرد شامل موجودی بانک‌ها و اسناد ملکی می‌باشد که دارایی‌های همسر فرد هم می‌توان در این راه کمک شایانی به اسپانسر پرونده کند.

میزان سرمایه‌گذاری در استان کبک

فرد متقاضی باید مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلار کانادا را به صورت سپرده در یکی از بانک‌های کشور کانادا ایجاد کند و در یک پروسه ۵ ساله و یا اینکه سود این مبلغ در سپرده بانکی می‌شود مبلغ سیصد و پنجاه هزار دلار کانادا و این مبلغ را یک جا به دولت کبک پرداخت کند و اقامت خود را دریافت نماید.

سرمایه‌گذاری استان پرنس ادوارد

در برنامه جدید دیگر به هیچ عنوان نمی‌شود صرف با پرداخت مبلغی ودیعه اقامت را دریافت کرد بلکه در ابتدا بایستی با دریافت اجازه کار وارد استان پرنس ادوارد شد و بیزینس مورد نظر خود را شکل داد و پس از آنکه به تایید اداره مهاجرت پرنس ادوارد رسید به شما اقامت دائم داده می‌شود.

سرمایه‌گذاری استان بریتیش کلمبیا

این گروه هم دارای شرایط خاص خود می‌باشد با این تفاوت که کار‌آفرین بایستی خارج از محدوده شهر ونکوور آن را ایجاد کند و باید شغلی را به وجود آورد که تمام وقت باشد و در طی دوره ۲ ساله با استخدام نیروی کار کانادایی

نکته اینجاست که نمی‌تواند کسی را به عنوان شریک به همراه خود به اداره مهاجرت معرفی کنند

سرمایه‌گذاری استان منیتوبا

شخص متقاضی می‌بایست بعد از اخذ ویزای کار طی ۲ سال این فرصت را داراست که یک بیزینس را خریده و راه‌اندازی کند و در صورت موفق بودن بیزینس فوق می‌توانند ویزای کار خود را تبدیل به اقامت کنند و باید این نکته را توجه کرد که دیگر مانند پروگرام قبلی احتیاج به ودیعه ۱۰۰ هزار دلاری نمی‌باشد.

سرمایه‌گذاری استان نوا اسکوشیا

در برنامه کارآفرینی نوا اسکوشیا، فرد در ابتدا با ویزای کار کانادا وارد می‌شود و سپس با خرید یک بیزینس با سرمایه حداقلی ۱۵۰ هزار دلار کانادا و مدیریت کردن بیزینس در یک فاصله زمانی ۱ ساله می‌تواند اقامت دائم کانادا را دریافت کند.

سرمایه‌گذاری استان نیوبرانزویک

قابل توجه کسانی که از این پروگرام قصد مهاجرت به کانادا داشتند، باید در جریان باشند برنامه کارآفرینی استان نیوبرانزویک که می‌توان از آن تنها به عنوان برنامه سرمایه گذاری در کانادا یاد کرد که منجر اقامت دائم کانادا می‌شد بسته شده است.

البته برنامه این استان که منجر به اقامت دائم کانادا می‌شد موقتا بسته شده است.

به احتمال خیلی زیاد این برنامه کارآفرینی مانند سایر استان‌های کانادا نیز به حالت Work Permit تغییر خواهد کرد و در ابتدا اقامت دائم کانادا به متقاضیان داده نمی‌شود.

اقامت و سرمایه‌گذاری در کانادا چگونه است؟اقامت و سرمایه‌گذاری در کانادا چگونه است؟

هم‌اکنون تنها پروگرامی که از طریق سرمایه‌گذاری می‌توانید در همان ابتدا اقامت دائم خود و خانواده را اخذ کنید سرمایه‌گذاری کبک می‌باشد.

آیا می‌دانید اکسپرس اینتری چه کاربری دارد!

آیا می‌دانید دریافت اقامت سرمایه‌گذاری کانادا و اخذ ویزا در اکسپرس اینتری از چه طریقی انجام می‌شود؟ اکسپرس اینتری یک سیستم مهاجرت در کانادا می‌باشد که امکان مهاجرت کانادا و اخذ ویزا را از طریق ۴ برنامه ارائه می‌کند. این برنامه‌ها شامل تجربه کانادایی، نیروی متخصص فدرال، نیروی کار ماهر و برنامه‌های مهاجرت استانی برای متقاضیان می‌باشد.

در اکسپرس اینتری چگونگی انتخاب و گزینش متقاضیان این سیستم، به این شکل است که آنها با توجه به رزومه کاری شما، میزان تسلطتان به زبان انگلیسی، وضعیت تاهل، مدارک کسب شده بین‌المللی و دریافت پیشنهاد شغلی ارزیابی می‌کنند.

برای دریافت مشاوره به صورت کاملا رایگان و اطلاع از شرایط خود برای مهاجرت و اقامت کانادا همین حالا با کارشناس ما در تماس باشید (۰۲۱۷۲۸۱۹)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد