طعنه سنگین اوله گونار سولسشر به داور دیدار با چلسی


طعنه سنگین اوله گونار سولسشر به داور دیدار با چلسی

سولسشر مدعی است که اولین بار فرانک لمپارد باعث شد داوران در بازی های منچستریونایتد با شک و تردید سوت بزنند. نوشته طعنه سنگین اوله گونار سولسشر به داور دیدار با چلسی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

طعنه سنگین اوله گونار سولسشر به داور دیدار با چلسی

سولسشر: اگر دست هادسون اودوی در حالت طبیعی قرار داشت، پس من نابینا هستم!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۷
طعنه سنگین اوله گونار سولسشر به داور دیدار با چلسی

سولسشر مدعی است که اولین بار فرانک لمپارد باعث شد داوران در بازی های منچستریونایتد با شک و تردید سوت بزنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اوله گونار سولسشر پس از تساوی ۰-۰ تیم فوتبال منچستریونایتد با چلسی تعارف را کنار گذاشت و از تصمیمات داوری علیه تیمش گله کرد.

به نقل از BBC، دیدار منچستریونایتد و چلسی در استمفوردیج برنده ای نداشت و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند تا تغییری در وضعیت آنان در جدول ایجاد نشود. سولسشر پس از بازی به خبرنگاران گفت:

ما به دنبال برنده شدن بودیم و شاید همه چیز خوب بود، جز آن پاس آخر. ما اشتیاق خیلی خوبی داشتیم و در پرس کردن و تلاش کردن خیلی خوب بودیم… از نظر دفاعی که عالی بودیم. داوید دخیا مهار بسیار خوبی انجام داد و دروازه ما بسته ماند. آن چیزی که باعث ناراحتی ما شد، کیفیت تیم در زمان صاحب توپ شدن بود. نیمه اول شلخته بود و واقعا بازی ضعیفی شاهد بودیم. در ادامه اما چندین حرکت خوب انجام دادیم. وقتی توانستیم خودمان را درون زمین پیدا کنیم، چند فرصت ساختیم که البته کافی نبود.

سولسشر در مورد صحنه مشکوک به هند کالوم هادسون اودوی نیز گفت:

پنالتی بود؛ صد درصد. اگر این یعنی قرار داشتن دست در حالت طبیعی، پس من باید نابینا باشم. اصلا نمی توانم درک کنم (که چرا پنالتی اعلام نشد)؛ مخصوصا که بازی را برای بازبینی صحنه متوقف کردند. از کنار خط مشخص بود که هند صورت گرفته است ولی ما فکر می کردیم خطای هند بازیکن ما بوده باشد.

سولسشر در مورد گفته های داور به هری مگوایر که از زبان لوک شاو به اطلاع خبرنگاران رسید هم توضیح داد:

من نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم چون برای او خوب نخواهد بود. البته که نگران کننده است… با این حال من چنین حرفی نزدم، نمی خواهم جنجال‌ساز شوم. موافق هستید که درست نیست بخواهم در این باره حرف بزنم؟ باید بگویم که همه این ها تاثیرات خارجی هستند. حتی حرف هایی که قبل از بازی درباره هری و VAR زده شد. این که چلسی خبری با این عنوان را روی وبسایتش قرار می دهد، بی شرمانه است. چنین اظهاراتی روی داور تاثیر می گذارد. ما در گذشته هم دیدیم چه اتفاقی افتاد. فرانک (لمپارد) بود که این جریانات را شروع کرد؟ زمانی که پنالتی هایی بدون شک و شبهه برای ما اعلام می شد، خیلی ها در این باره اظهار نظر می کردند و حالا هم دیدید که باید یک پنالتی به سود ما اعلام می شد. واقعا صحنه واضح است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!