بلاسی: ایجاد اتحاد و همبستگی در جامعه بدنسازی و پرورش اندام از مهمترین اهداف ماست


بلاسی: ایجاد اتحاد و همبستگی در جامعه بدنسازی و پرورش اندام از مهمترین اهداف ماست

سرپرست شورای راهبردی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: تشکیل کارگروه تخصصی در پرورش اندام و رشته های تحت پوشش فدراسیون و تشکیل اتاق فکر و استفاده از خرد جمعی از وظایف شورای راهبردی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، احمد بلاسی سرپرست شورای راهبردی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اهداف شورای راهبردی فدراسیون اظهار داشت: از مهمترین اهداف این شورا ایجاد اتحاد، انسجام، وحدت و همبستگی در بین جامعه پرورش اندام و تمام رشته های تحت پوشش فدراسیون است. همچنین پژوهش و بررسی دقیق مسائل و شناخت تهدیدها و فرصتها و ارائه راهکارهای تخصصی جهت ارتقا عملکرد فدراسیون در سطوح کشور و بین المللی از دیگر اهداف این شورا است.

سرپرست شورای راهبردی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: تصمیم داریم بمنظور پیشگیری از روزمرگی و تکراری شدن فعالیتهای رشته های تحت پوشش فدراسیون ایده ها و اندیشه های نوین و برنامه ریزی های جدیدی به فدراسیون ارائه دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از وظایف و برنامه های پیش روی شورای راهبردی تشکیل کارگروه تخصصی در پرورش اندام و رشته های تحت پوشش فدراسیون و تشکیل اتاق فکر بمنظور تولید فکر و استفاده از خرد جمعی جهت تصمیم گیری و تشکیل جلسات با کارگروه های تخصصی فدراسیون است که جهت تحقق این مهم حتماً از هم فکری صاحب نظران استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها