«راه اینجاست» منتخب جشنواره پانزدهمین دوره کتاب سال پاسداران شد


«راه اینجاست» منتخب جشنواره پانزدهمین دوره کتاب سال پاسداران شد

اشرفی گفت: در گروه فرهنگی و اجتماعی جشنواره پانزدهمین دوره کتاب سال پاسداران ، کتاب «راه اینجاست» به مقام سوم دست یافت و مفتخر به دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر از طرف فرماندهی کل سپاه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجتبی اشرافی»، امروز (دوشنبه 11 اسفند) در اختتامیه جشنواره پانزدهمین دوره کتاب سال پاسداران گفت: در گروه فرهنگی و اجتماعی این جشنواره، کتاب «راه اینجاست» به مقام سوم دست یافت و مفتخر به دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر از طرف فرماندهی کل سپاه شد.

پژوهشگر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه و مولف کتاب «راه اینجاست» افزود: کتاب «راه اینجاست» در حیطه تحلیل گفتمانی گام دوم ماندگاری انقلاب اسلامی است که توسط مجتبی اشرافی و مرتضی اشرافی نگارش یافته است.

وی اضافه کرد: این کتاب با همکاری معاونت فرهنگی هنری سپاه فجر، نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر و اندیشکده مطالعات راهبردی «کریمه» در تیراژ یک هزار نسخه توسط انتشارات «کتاب‌نمای قم» به چاپ رسیده است.

اشرافی اعلام کرد: جشنواره کتاب سال پاسداران اهل قلم به همت ستاد فرماندهی کل سپاه، سالانه با مشارکت نویسندگان، پاسداران و اساتید نخبه و بسیجیان اهل قلم سراسر کشور در بخش‌های ادبیات دفاع مقدس، فرهنگ، سیاست، اجتماع و ... برگزار می‌شود.

خاطر نشان می شود، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور سردار «سلامی»، فرماندهی کل سپاه پاسداران و سردار «قاآنی»، فرمانده سپاه قدس و سایر مدیران ارشد در سالن اجتماعات ستاد کل سپاه برگزار شد و در گروه فرهنگی و اجتماعی، کتاب «راه اینجاست» به عنوان مقام سوم انتخاب و مفتخر به دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر از طرف فرماندهی کل سپاه شد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403