بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد


بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از بازگشت دوباره رشته پرستاری به این دانشکده خبر داد.

دکتر ایرج صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته در مدیریت قبل، برای آموزش رشته پرستاری دانشکده علوم پزشکی شهرستان از طرف بورد پرستاری وزارتخانه فاقد صلاحیت دانسته شد که به همین علت امسال این دانشکده در رشته پرستاری جذب دانشجو نداشت.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های اورژانسی و فوری دو ماهه دانشکده مشکلات این امر مرتفع با تأیید هیئت بورد وزارت متبوع، رشته پرستاری دوباره به دانشکده علوم پزشکی شهرستان بازگردانده شد.

وی با بیان اینکه در تابستان سال آینده رشته پرستاری دانشکده علوم پزشکی اسدآباد دوباره در دفترچه آزمون سراسری گنجانده خواهد شد، تصریح کرد: در صورت عدم پیگیری این امر امکان بازگشت مجدد رشته پرستاری به دانشکده علوم پزشکی شهرستان به طور قطع دشوارتر و غیرمحال می شد که خوشبختانه با پیگیری ضربتی این امر محقق شد.

صالحی در ادامه با اشاره به پروژه ساختمان دانشکده پرستاری شهرستان اسدآباد گفت: این پروژه در پنج ماه گذشته از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و در حال حاضر دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که در صورت وجود اعتبار تا پایان عمر دولت این طرح قابل بهره برداری و افتتاح خواهد بود و برای سال تحصیلی جدید دانشجویان پرستاری دانشکده در ساختمان جدید می توانند سال تحصیلی را آغاز کنند که البته این امر بستگی به اعتبار خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به تکمیل پروسه ماده ۲۳ بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهرستان خاطرنشان کرد: اقدامات و مکاتبات لازم به منظور اخذ ردیف بودجه‌ای برای این پروژه به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده که با اختصاص بودجه نسبت به تجدید بنا این بیمارستان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا