دشمن با تمام توان به دنبال تهاجم فرهنگی است


دشمن با تمام توان به دنبال تهاجم فرهنگی است

کرج - ایرنا - امام جمعه شهرستان فردیس گفت: دشمن بعد از شکست در جبهه های حق علیه باطل به دنبال تهاجم فرهنگی است که باید توطئه های آن را نقش برآب کرد.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس،افزود: جمهوری اسلامی ایران طی ۴۲ سال گذشته تاکنون به برکت خون های پاک شهدا مقاوم و با اقتدار در برابر کینه توزی ها ایستاده است.

وی با گلایه در خصوص موضوع برحجابی گفت: در این زمینه باید توسط متولیان امر و دستگاهی دیگر برای بهتر شدن چاره اندیشی کنند.

ایمانی بیان داشت: فروشگاه هایی متناسب با سلیقه مردم برای عرضه چادر و مانتو اسلامی در شهرستان فردیس در نظر گرفته شود تا بانوان بتوانند با قیمت مناسب این گونه البسه را تهیه کنند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه فرهنگی در شهرستان فردیس گفت: کار قرارگاه فرهنگی دارای اجرایی نیست بلکه کار ستادی و هماهنگ کننده است تا متولیان فرهنگی اگر کاری در زمین مانده باشد وارد عمل شود.

حجت الاسلام حمید ولی زاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس نیز گفت: با هدف ارج نهادن به مفاخر های علمی، فرهنگی ، هنری و ادب، علمی و دینی در جامعه برگزاری مراسم آیین بزرگداشت مفاخر از جمله ذاکر اهل بیت (ع) مرحوم حاج عباس حسنی در برنامه کاری است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس نیز اظهار داشت: ۷۳ آسیب فرهنگی و اجتماعی در شهرستان فردیس شناسایی شده و برای کاهش آنها باید برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام سید حسن حسینی افزود: آسیب هایی اجتماعی باید اولویت بندی و برای رفع آن ها طرح و پیشنهاد ارائه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟