رییس و مدیران پیشین بارسلونا بازداشت شدند


پلیس کاتالونیا امروز با حضور در دفتر مرکزی باشگاه بارسلونا سعی در یافتن اسناد تکمیلی درباره پرونده فساد مالی مدیران سابق باشگاه داشت.

به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، پلیس ایالت کاتالونیا صبح امروز (دوشنبه) خوسپ ماریا بارتومئو رئیس پیشین باشگاه بارسلونا که چند ماه قبل از سمت خود استعفا کرد را به دلیل متهم بودنش به پرونده فساد مالی معروف به «بارسا گیت» در منزلش دستگیر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بارتومئو و دیگر مدیران هم‌دوره او در باشگاه بارسلونا از جمله مدیر اجرایی باشگاه اسکار گرائو در ماه سپتامبر سال 2020 از سوی پلیس متهم به کسب منافع فردی از عقد قراردادهای تجاری به نمایندگی از باشگاه بارسلونا متهم شدند و در راستای همین پرونده امروز این دو نفر توسط پلیس دستگیر شدند.

رییس و مدیران پیشین بارسلونا بازداشت شدند

سال گذشته فاش شد که بارتومئو و همکاران او با عقد قراردادی یک میلیون یورویی، یک مؤسسه رسانه‌ای را مأمور کرده‌اند تا در شبکه‌های اجتماعی اقدامات آنها برای این باشگاه را مثبت و انتقاداتی که از سوی برخی اعضای فعلی و سابق باشگاه از عملکرد هئیت مدیره باشگاه صورت گرفت را کم‌اهمیت جلوه دهند. با وجود اینکه بارتومئو بارها این موضوع را تکذیب کرد، اما مدارکی منتشر شد که نشان می‌داد اتهامات نسبت داده شده به آنها چندان بی‌پایه و اساس نیست.

علاوه بر بارتومئو و گرائو، رومن گومس پونتی، رئیس واحد بازرسی و تحقیقات باشگاه نیز جزو نفراتی بود که توسط پلیس دستگیر شده‌اند. همچنین پلیس کاتالونیا امروز با حضور در دفتر مرکزی باشگاه بارسلونا سعی در یافتن اسناد تکمیلی درباره پرونده فساد مالی مدیران سابق باشگاه داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...