اعلام نتایج سطح‌بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد در فروردین ماه 1400


اعلام نتایج سطح‌بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد در فروردین ماه 1400

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاکنون حجم بالایی از اطلاعات مراکز رشد کشور در سامانه ارزیابی و سطح بندی مراکز رشد بارگذاری شده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده و ارزیابی ها، نتایج سطح بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد در فروردین ماه 1400 اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اجرایی شدن فرآیند سطح بندی مراکز رشد، گفت: در راستای حمایت از مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و ارزیابی وضعیت عملکردی این مراکز و همچنین در جهت اهداف عالی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه و به منظور ایجاد مراکز رشد تخصصی ذیل سراهای نوآوری، سطح بندی این مراکز در دست بررسی است.

وی ادامه داد: تاکنون حجم بالایی از اطلاعات مراکز رشد کشور در سامانه ارزیابی و سطح بندی مراکز رشد بارگذاری شده که شامل بیش از ۱۰۰۰ قرارداد هسته/واحد فناور و شرکت دانش بنیان، محصولات تولیدشده در مراکز رشد، درآمدها و هزینه های صورت گرفته در این مراکز، دوره های برگزار شده در حوزه کسب و کار و زیرساختارهای فناوری می شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، دهقانی فیروزآبادی در پایان خاطرنشان کرد: ارزیابی دقیق مراکز رشد در واحدهای دانشگاهی کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت های این مراکز شناسایی شده و جهت رفع آنها از طریق فعالیت های توانمندسازی مدیران مراکز رشد و حمایت مالی اقدام کرد. از سوی دیگر شناسایی مراکز رشد فعال به ایجاد سراهای نوآوری کمک می کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش