پاسخ مثبت ادارات خراسان جنوبی به دستور استاندار برای انتشار عملکرد


پاسخ مثبت ادارات خراسان جنوبی به دستور استاندار برای انتشار عملکرد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی از همراهی ادارات و دستگاه‌های اجرایی و پاسخ مثبت به دستور استاندار برای انتشار عملکرد سالانه در مطبوعات خبر داد.

احمد محبی روز دوشنبه اظهار داشت: بعد از بازدید استاندار خراسان جنوبی از دفتر روزنامه "امروز خراسان جنوبی" دستورات ویژه‌ای برای حمایت از رسانه‌ها صادر شد و این دستور ویژه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نیز مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: طی این دستور ویژه، مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و سازمان‌ها مکلف شدند عملکرد یک ساله خود را از طریق مطبوعات استان منتشر کنند.

مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی گفت: این تکلیف در راستای کمک مالی به رسانه‌ها، شفاف‌سازی خدمات دولت و آگاه‌سازی مردم درخصوص اقدامات دستگاه‌ها طی یک سال گذشته اعمال شد.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات خراسان جنوبی نیز مکلف شدند جدول زمان‌بندی درج گزارش عملکرد دستگاه‌ها را به چهار روزنامه استان ارائه کنند.

محبی گفت: بنا به گزارش مکتوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، این تقسیم‌بندی به درستی صورت گرفته و با برقراری تعامل بین روزنامه‌ها و ادارات، گزارش‌ها به طور مرتب منتشر می‌شود.

وی تصریح کرد: الزام ادارات و نهادها به پذیرش اشتراک سالانه از نشریات محلی (حداقل ۱۰ نشریه استانی) از دیگر مصوبات شورای اداری استان بود که براساس آمار ارائه شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق شده است.

وی تکلیف مدیران دستگاه‌ها مبنی بر پاسخگویی به مطالبات مردم را که در رسانه‌های استان منتشر می‌شود، از سایر دستورات استاندار و در راستای رفع مشکلات مردم عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403