هیئتی‌ها نان سفره نیازمندان سیستان و بلوچستان را تأمین می‌کنند


هیئتی‌ها نان سفره نیازمندان سیستان و بلوچستان را تأمین می‌کنند

عضو جهادی هیئت محبان‌الزهرا (س) از توزیع نان رایگان در محلات محروم استان سیستان و بلوچستان توسط گروه جهادی مکتب سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به همت هیئت محبان‌الزهرا (س) و اعضای گروه مکتب سلیمانی، خانواده‌های نیازمند و محروم سیستان و بلوچستان شناسایی شدند و در نیمه هر ماه قمری هزاران نان صلواتی در اختیار خانواده‌های نیازمند استان سیستان و بلوچستان قرار خواهد گرفت.

این برنامه به پیشنهاد مؤسسه خیریه ام‌المؤمنین خدیجه (س) از مجتمع نان علی‌بن موسی‌الرضا (ع) و حمایت افراد نیکوکار از نیمه ماه رجب به اجرا درآمده و طی آن خانواده‌های شناسایی شده نیمه هر ماه قمری نان مورد نیازشان را دریافت می‌کنند.

مرتضی متشرعی از اعضای گروه مکتب سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: مجتمع نان علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در راستای تأمین نیازهای مردم، اقدام به تهیه و توزیع نان می‌کند. این حرکت جهادی با همت هیئت محبان‌الزهرا (س) آغاز شده اما نام همه هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در این امر خیر ثبت شده است. پیشنهاد می‌شود که هیئت‌ها و مساجد هم در این طرح خداپسندانه شرکت کنند و به کمک نیکوکاران و خیران برای بخشی از مردم نیازمند نان تهیه کنند. خیریه ام‌المؤمنین خدیجه کبری (س) واقع در سیستان نیز مسئولیت توزیع نان‌ها را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)