اولین کتاب صوتی دوبلور و مجری تلویزیون منتشر شد


اولین کتاب صوتی دوبلور و مجری تلویزیون منتشر شد

کتاب صوتی «همسایه بغلی، یک شب شوم برای بچه قلدرها» نخستین تجربه سعید شیخ زاده در گویندگی کتاب، توسط نشر صوتی قناری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتاب «همسایه بغلی، یک شب شوم برای بچه قلدرها» نوشته گری گیزلین، ترجمه عاطفه حق‌وردی است که نسخه متنیِ آن توسط نشر صاد منتشر شده و با صدای سعید شیخ‌زاده به صورت شنیداری تولید شده است.

این کتاب اولین جلد از مجموعه چند جلدی «همسایه بغلی» است که در ژانر معمایی برای نوجوانان نوشته شده است.

«همسایه بغلی؛ یک شب شوم برای بچه قلدرها» داستان هارولد بل 12 ساله است که وقتی فرانک گولز، نویسنده رمان‌های ترسناک و دخترهایش به خانه بغلی‌شان نقل مکان می‌کنند، زندگی‌اش دچار چالش می‌شود.

اولین کتاب صوتی دوبلور و مجری تلویزیون منتشر شد

«همسایه بغلی» اولین تجربه سعید شیخ‌زاده بازیگر، مجری، گوینده و مدیر دوبلاژ در حوزه گویندگی کتاب صوتی است که در آن، کتاب را به شکل متفاوتی روایت کرده است.

کتاب صوتی «همسایه بغلی: یک شب شوم برای بچه قلدرها» به مدت‌زمان 4 ساعت و 55 دقیقه تبدیل به اثری شنیداری شده و نسخه قابل دانلود آن در بسترهای اینترنتی قابل دسترسی و تهیه است.

پیش از این جلد دوم مجموعه کتاب همسایه بغلی با عنوان «هیولای مردابِ گل‌ختمی» نوشته‌ گری گیزلین با ترجمه‌ عاطفه حق‌وردی از سوی نشر صاد برای نوجوانان منتشر شد.

در جلد دوم مجموعه داستان «همسایه بغلی» با عنوان «هیولای مردابِ گل‌ختمی» هارولد این‌بار به‌همراه همسایه‌های عجیب‌و‌غریبش با یک هیولای افسانه‌ای روبه‌رو می‌شود که در مرداب زندگی می‌کند. این داستان معمایی-ترسناک با اتفاقاتی هیجان‌انگیز و شخصیت‌هایی غیرمتعارف اثری خواندنی و سرگرم‌کننده برای کتابخوانان خواهد بود.

گری گیزلین نویسنده فرانسوی-اسپانیایی مجموعه چند جلدی «همسایه بغلی گولز» است که آن را در ژانر معمایی-ترسناک برای گروه سنی نوجوان نوشته است. او مدرک ادبیات و زبان‌شناسی خود را از دانشگاه پاریس دریافت کرده و تاکنون داستان‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان نوشته است. مجموعه داستان‌های او با عنوان همسایه بغلی گولز از سوی منتقدان تحسین شده، و سری جوایز مخاطبان گروه سنی «ج» را به خود اختصاص داده است. اولین جلد از این مجموعه با عنوان «یک شب شوم برای بچه‌قلدرها» از سوی نشر صاد منتشر، و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403