چالش فضای مجازی در تربیت فرزندان


چالش فضای مجازی در تربیت فرزندان

مکتبی گفت: امروز فضای مجازی باعث شده که در تربیت فرزندان خود با مشکل رو به رو شویم.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «احسان مکتبی» صبح امروز (دوشنبه 11 اسفند) در چهل و نهمین جلسه ستاد امور جوانان استان گلستان اظهار کرد: مدیریت عصر دیجیتال با دوره مدیریت غیر عصر دیجیتال متفاوت است و امروز مفهوم قدرت تغییر پیدا کرده است و در فضای مجازی می تواند یک نوجوان هم سیستم یک کشور را به چالش بکشاند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: برای مسائل پیچیده دنیای امروز نمی توانیم با یک جلسه صحبت و هم اندیشی نسخه بپیچیم.

مکتبی با بیان اینکه امروز معنی تربیت تغییر پیدا کرده است، افزود: در نسل گذشته معارفی که ما دریافت می کردیم از طریق کتاب و خانواده بود و خانواده ها در تربیت فرزندان نقش اساسی داشتند ولی امروز از طریق فضای مجازی و بخش های مختلف آگاهی در اختیار نوجوانان و جوانان ما قرار می گیرد.

وی افزود: امروز فضای مجازی باعث شده که در تربیت فرزندان خود با مشکل رو به رو شویم و امیر المومنین (علیه السلام) فرمودند که فرزندانتان را برای نسل آینده تربیت کنید و باید به این مهم اهتمام داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: در برابر هژمونی تفکر غربی که مانند سیل وارد افکار و فضای مجازی می شود باید عکس العمل سریعتری داشته باشیم.

مکتبی خاطرنشان کرد: باید برای برنامه هایی که ارائه می شد آینده نگری داشته باشیم و مسائل اقتصادی و تفسیر گوناگون از اجرای یک قانون و مصوبه گاهی باعث متوقف شدن آن می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403