طراحی و مشخصات اولیه ردمی نوت 10 شیائومی فاش شد


طراحی و مشخصات اولیه ردمی نوت 10 شیائومی فاش شد

گفته می‌شود ردمی نوت 10 شیائومی دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون 678 است و از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 33 وات استفاده می‌کند.

شیائومی قصد دارد در روزهای آینده از سری ردمی نوت 10 رونمایی کند و با درنظرگرفتن محبوبیت خانواده‌ی ردمی نوت شیائومی در ایران، انتظار داریم ردمی نوت 10 با استقبال بسیار خوبی مواجه شود. بر اساس گزارش GSMArena، پس از فاش شدن تصاویر جعبه و پنل پشتی ردمی نوت 10 در روزهای گذشته، اکنون جزئیات بیشتری درباره‌ی این دستگاه فاش شده است که مواردی مثل صفحه‌نمایش، شارژ و تراشه را شامل می‌شود.

طراحی و مشخصات اولیه ردمی نوت 10 شیائومی فاش شد

بر اساس اطلاعات فاش‌شده، ردمی نوت 10 شیائومی دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون 678 خواهد بود که نسبت ‌به اسنپدراگون 675، بهبود اندکی تجربه می‌کند و بر پایه‌ی لیتوگرافی ۱۱ نانومتری LLP ساخته می‌شود. واحد پردازنده‌ی مرکزی (CPU) این تراشه دارای یک کلاستر دو هسته‌ی اورکلاک‌شده با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز خواهد بود.

گفته می‌شود ردمی نوت 10 شیائومی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که اندکی کوچک‌تر از باتری ردمی نوت 9 است. ظاهرا باتری ردمی نوت 10 از توان ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. غیر از مدل‌های پرو، پیش‌تر هرگز سرعت شارژ گوشی‌های سری ردمی نوت تا این حد بالا نرفته بود.

طراحی و مشخصات اولیه ردمی نوت 10 شیائومی فاش شد

بر اساس تصویر فاش‌شده، ردمی نوت 10 صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچ Super AMOLED دارد که در بخش بالایی آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی دیده می‌شود. ردمی نوت 10 دارای اسپیکر دوگانه خواهد بود که تعجب‌برانگیز نیست. یکی از اسپیکرها در بخش پایینی و اسپیکر دوم در بخش بالا قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن