سونامی عجیب در بارسلونا ؛ رئیس مغضوب هواداران بازداشت شد


سونامی عجیب در بارسلونا ؛ رئیس مغضوب هواداران بازداشت شد

امروز پلیس کشور اسپانیا جوزپ بارتومئو ، رئیس پیشین بارسلونا را به علت پرونده معروف بارساگیت بازداشت کرد.چند تن دیگر از مدیران بارسلونا هم بازداشت شدند. نوشته سونامی عجیب در بارسلونا ؛ رئیس مغضوب هواداران بازداشت شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سونامی عجیب در بارسلونا ؛ رئیس مغضوب هواداران بازداشت شد

بازداشت جوزف بارتومئو به علت فساد مالی از سوی پلیس اسپانیا
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۸
سونامی عجیب در بارسلونا ؛ رئیس مغضوب هواداران بازداشت شد

امروز پلیس کشور اسپانیا جوزپ بارتومئو ، رئیس پیشین بارسلونا را به علت پرونده معروف بارساگیت بازداشت کرد.چند تن دیگر از مدیران بارسلونا هم بازداشت شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز دوشنبه پلیس کاتالونیا، جوزپ ماریا بارتومئو مدیر سابق بارسلونا را به خاطر پرونده معروف به “بارساگیت” بازداشت کرد.

اسکار گرائو، مدیر اجرایی بارسلونا، روما گومز پونتز، مدیر بخش حقوقی و خائومه ماسفرر، مشاور مدیر سابق بارسلونا نیز توسط ماموران پلیس کاتالونیا و با شکایت گروهی از اعضای رسمی باشگاه بارسلونا به اتهام سوء مدیریت و فساد گسترده بازداشت شدند. احتمال دارد که اتهامات بیشتری نظیر سوء استفاده از سمت های مدیریتی نیز به این پرونده آنها اضافه شود.

اسکار گرائو یکی از مردان مهم باشگاه بارسلونا است چرا که تقریبا زیر همه قراردادها امضای او دیده می شود. گومز پونتی نیز تمام اسناد حقوقی باشگاه بارسلونا را زیر نظر داشت. هر دو از حلقه نزدیکان بارتومئو مدیر اسبق بارسلونا بودند و حالا به همراه وی در بازداشت به سر می برند.

روز دوشنبه ماموران پلیس ایالتی کاتالونیا به دفتر باشگاه بارسلونا یورش بردند و تمامی اسناد مربوط به پرونده “بارساگیت” را کشف و ضبط کردند. بر اساس این پرونده بارتومئو با شرکتی به نام I3 Ventures قرارداد بسته بود و این شرکت وظیفه داشت تا مدیران وقت بارسا را تطهیر کند و با ساخت اکانت های جعلی در شبکه های اجتماعی به منتقدان نظیر بازیکنان و اسطوره های باشگاه بارسلونا حمله کند. لو رفتن فعالیت های این پرونده یکی از عوامل استعفای زودهنگام بارتومئو از ریاست بارسلونا بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...