هیچکس فکر نمی کرد که میلان در این مقطع از فصل در رتبه دوم باشد


هیچکس فکر نمی کرد که میلان در این مقطع از فصل در رتبه دوم باشد

استفانو پیولی ، سرمربی تیم میلان بعد از پیروزی مقابل تیم رم گفت : سال گذشته هیچکس فکر نمی کرد که میلان در این مقطع از فصل در رده دوم باشد. نوشته هیچکس فکر نمی کرد که میلان در این مقطع از فصل در رتبه دوم باشد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هیچکس فکر نمی کرد که میلان در این مقطع از فصل در رتبه دوم باشد

استفانو پیولی ، سرمربی میلان : فصل گذشته هیچ کس فکر نمی کرد که میلان در این مقطع در رده دوم باشد
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۱
هیچکس فکر نمی کرد که میلان در این مقطع از فصل در رتبه دوم باشد

استفانو پیولی ، سرمربی تیم میلان بعد از پیروزی مقابل تیم رم گفت : سال گذشته هیچکس فکر نمی کرد که میلان در این مقطع از فصل در رده دوم باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیولی پس از پایان بازی گفت:

به بازیکنانم گفتم ۲ بازی بد نباید اعتماد به نفسی که کنار هم در طول یک سال ساختیم از بین برود. امیدوار بودیم تا نسبت به ۲ هفته گذشته بهتر کار کنیم اما تنها انگیزه نیاز نبود. در نیمه اول فراتر از حد تصور بودیم و می‌توانستم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. یک بازی با شدت و ریتم بالا بود. از همان سبکی که دوست داریم. مقابل تیم قدرتمندی چون رم قرار گرفتیم و گل خوردن طبیعی است اما بازیکنان شایسته تحسین‌اند.

سرمربی میلان در ادامه افزود:

تعویض زلاتان، هاکان و ربیچ همه به دلیل گرفتگی عضله بود. در آن لحظه آن‌ها خسته بودند اما باید ببینیم پاسخ تست‌ها چه می‌شود. لحظه مهمی در فصل برای ما بود و امیدوارم آن‌‌ها مصدوم نشده باشند زیرا به هر کسی نیاز داریم.

پیولی در ادامه افزود:

اتمسفر ناامیدکننده اطراف تیم در صروت حضور در رتبه سوم؟ فکر می‌کنم این مسئله عجیب بودن فوتبال را نشان می‌دهد. اگر یک سال پیش می‌گفتید ما حالا در رده دوم قرار داریم هیچ کس باور نمی‌کرد. می‌دانیم که از کجا شروع کردیم و هدف‌مان چیست. به شما اطمینان می‌دهم ۴ تیم اول شاد خواهند بود و بقیه ناراحت. انتظارات را بالا برده‌ایم و این مسئله را می‌دانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان