واکنش یورگن کلوپ به نداشتن شانس قهرمانی لیورپول


واکنش یورگن کلوپ به نداشتن شانس قهرمانی لیورپول

لیورپول با برد 2-0 برابر شفیلدیونایتد در شب گذشته خود را به دو امتیازی رتبه چهارم جدول رساند. یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، می گوید هیچ مشکلی با پیش‌بینی های تیره و تار منتقدان برای آینده لیورپول ندارد و معتقد است که هنوز می توانند ورق را برگردانند. نوشته واکنش یورگن کلوپ به نداشتن شانس قهرمانی لیورپول اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال...

واکنش یورگن کلوپ به نداشتن شانس قهرمانی لیورپول

کلوپ: عیبی ندارد که برای‌مان شانسی قائل نیستند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۲
واکنش یورگن کلوپ به نداشتن شانس قهرمانی لیورپول

لیورپول با برد ۲-۰ برابر شفیلدیونایتد در شب گذشته خود را به دو امتیازی رتبه چهارم جدول رساند. یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، می گوید هیچ مشکلی با پیش‌بینی های تیره و تار منتقدان برای آینده لیورپول ندارد و معتقد است که هنوز می توانند ورق را برگردانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول با یورگن کلوپ در یک بازی حساس شب گذشته موفق شد شفیلد یونایتد را در خانه شکست دهد و خود را به دو امتیازی چهار رده برتر جدول برساند.

در حالی که لیورپول که در این فصل تنها سایه ای از آن تیم سهمگین فصل ۲۰-۲۰۱۹ است، یورگن کلوپ معتقد است که آنها همچنان می توانند کار خود را در رده های بالای جدول به پایان برسانند.

کلوپ گفت:

“این بازی در مورد این بود که ما نشان دهیم هنوز قدرتش را داریم که در رده های بالای جدول باشیم. ما روز پنج شنبه با چلسی بازی داریم و دوباره باید این موضوع را نشان دهیم.

ما باید در بازی ها برنده شویم، این را می دانیم. بدون بردن بازی ها و نتیجه گرفتن، هیچ راهی به چمپیونزلیگ نداریم. امشب توانستیم نتیجه بگیریم. همچنان ادامه می دهیم.

بسیاری از مردم برای ما شانسی قائل نیستند و ما کنار گذاشته اند. عیبی ندارد. با وجود تمام مشکلاتی که داشته ایم ما هنوز هم دور و بر رده های بالای جدول هستیم.”

گل اول لیورپول را کورتیس جونز ۲۰ ساله به ثمر رساند و تحسین سرمربی قرمزها را نیز برانگیخت.

کلوپ در مورد کورتیس جونز گفت:

“او بازیکن سطح بالایی است، به هیمن دلیل است که به او بازی دادیم. او باید بیشتر در موقعیت های گلزنی دخیل باشد. مثل هر جای دیگری، اینجا هم جا برای پیشرفت هست.

وقتی ما می توانیم آنطور که می خواهیم بازی کنیم، کسی نمی تواند از پس ما بربیاید. شفیلدیونایتد در بازی های زیادی باخته اما همیشه با فاصله کم نتیجه را واگذار کرده است. مشخص است که این بازی ها تا اخرین دقیقه هیجان انگیز باقی خواهند ماند.

در نیمه اول می توانستیم سه گل به ثمر برسانیم. موقعیت هایی که خلق کردیم خیلی خوب بودند. ضربات آخر و تمام کنندگی هم برای امروز خوب بود، اما جای پیشرفت داریم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟