بیشترین میزان بارش در خوزستان در دهدز ثبت شد


بیشترین میزان بارش در خوزستان در دهدز ثبت شد

اهواز - ایرنا - مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم بارندگی پراکنده و خفیف در استان تا روز سه‌شنبه هفته جاری گفت: بیشترین میزان بارش در 24 ساعت گذشته در خوزستان، در شهر دهدز از توابع شهرستان ایذه با 14.7 میلیمتر ثبت شد.

محمد سبزه‌زاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان بارندگی ناشی از فعالیت سامانه بارشی در این مدت در اهواز ۵.۶ میلیمتر، ایذه ۵.۵ ، امیدیه ۲.۶ ، رامهرمز ۲.۵ ، مسجدسلیمان ۱.۷ ، ماهشهر ۱.۵ ، شادگان ۱.۴ و آبادان هفت دهم میلیمتر ثبت شد.

وی ادامه داد: عمده فعالیت این سامانه در مناطق شمال ، شمال شرق و شرق خوزستان مورد انتظار است، در این مدت خلیج فارس مواج همراه با رگبار پراکنده و رعد وبرق خواهد بود.

وی گفت: آسمان خوزستان در ۲۴ ساعت آینده قسمتی تا نیمه ابری با احتمال رگبار پراکنده ، رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: آبادان در شبانه روز گذشته با ۲۳.۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و ایذه و دهدز با چهار درجه بالای صفر بیشترین و کمترین دما را ذر خوزستان داشتند. دمای اهواز در این مدت بین ۲۲.۹ و ۹.۶ درجه بالای صفر در نوسان بود.

بنابه این گزارش بارش برف که از یکشنبه شب در دهدز آغاز شده موجب مسدود شدن مسیر ۶ روستای منطقه شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:از اواسط روز پنجشنبه هفته جاری تا اواخر جمعه سامانه بارشی جدیدی هوای خوزستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سبزه زاری افزود:این سامانه بارشی سبب رگبار ، رعد و برق ، تندباد لحظه‌ای ،ورزش باد متوسط در ارتفاعات مناطق شمالی ، شمال شرق و شرقی خوزستان خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه