فرماندار: 983 فرصت شغلی در فامنین ایجاد شد


فرماندار: 983 فرصت شغلی در فامنین ایجاد شد

همدان- ایرنا- فرماندار فامنین گفت: اطلاعات دریافتی از سامانه رصد بر اساس ثبت نام صورت گرفته گویای این است که از ابتدای سالجاری تاکنون 983 شغل در این شهرستان ایجاد شده است.

سید مجید شماعی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دستگاه های اجرایی متعهد به ایجاد شغل در سالجاری با توجه به سند راهبردی اشتغال و برنامه ششم توسعه کشور شدند که سهم پیش بینی شده برای فامنین ایجاد ۶۵۷ فرصت شغلی است.

وی اضافه کرد: اطلاعات احصا شده از سامانه رصد موید ایجاد اشتغال بیش از سهمیه پیش بینی شده در این شهرستان با در نظر گرفتن اشتغال بخش مسکن و غیر مسکن است.

فرماندار فامنین با بیان اینکه بخشی از اشتغال ایجاد شده مربوط به بخش کشاورزی است اظهار داشت: سهمیه پیش بینی شده برای این شهرستان ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که با تلاش های صورت گرفته برای ۲۵۳ فقره پرونده ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

شماعی ادامه داد: این میزان اعتبار ۲۲ درصد بیشتر از رقم مصوب بوده و در پنج مرحله پرداخت شد همچنین از این محل برای ۵۵۳ نفر در بخش کشاورزی، خدمات و صنعت فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی در ادامه از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات شهرستان در مشاغل خانگی خبر داد و گفت: اعتبار در نظر گرفته شده این بخش ۲۵۰ میلیون تومان بوده که در قالب تسهیلات چهاردرصد با بازپرداخت ۳۶ ماهه پرداخت شد.

فرماندار فامنین بیان کرد: ۱۸ پرونده مشاغل خانگی از جمله صنایع دستی و خیاطی مشمول دریافت تسهیلات شدند که از این محل برای ۲۹ جویای کار فرصت شغلی ایجاد شده است.

شماعی اظهار داشت: ۹ میلیارد تومان تسهیلات چهاردرصد در پوشش های مختلف به افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در بحث اشتغال سالجاری پرداخت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!