پلمب دو پاساژ بزرگ اهواز / بازرسی از 15 هزار واحد صنفی خوزستان


پلمب دو پاساژ بزرگ اهواز / بازرسی از 15 هزار واحد صنفی خوزستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در هفته گذشته حدود 15 هزار واحد صنفی در سراسر خوزستان توسط گشت‌های مشترک مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد به 11 هزار و 480 واحد صنفی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمل به دستورهای ستاد مقابله با کرونا تذکر داده شد.

بهرام جباری در گفت‌وگو با اشاره به انجام گشت‌های مشترک نظارتی بر اصناف در شرایط شیوع کرونا و تشدید بازرسی در شهرهایی با وضعیت قرمز اظهار کرد: روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر گشت‌های مشترک بازرسان صمت و اصناف به همراه نیروهای فرمانداری شهرستان‌ها، اماکن نیروی انتظامی و بهداشت در شهرهای مختلف خوزستان انجام می‌شود.

وی افزود: در هفته گذشته حدود ۱۵ هزار واحد صنفی در سراسر خوزستان توسط گشت‌های مشترک مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد به ۱۱ هزار و ۴۸۰ واحد صنفی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمل به دستورهای ستاد مقابله با کرونا تذکر داده شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در هفته گذشته ۵۴۶ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت نکردن قوانین ستاد کرونا مبنی بر عدم بازگشایی در وضعیت قرمز در استان خوزستان پلمب شدند.

جباری افزود: ۶۴۰ واحد صنفی نیز تعهد دادند که بر اساس تصمیمات ستاد کرونا عمل و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در شهرهای قرمز تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند، گفت: در شهر اهواز برخی از پاساژهای پرتردد و بزرگ از جمله پاساژ کارون و امام رضا پلمب شده‌اند و برق چندین پاساژ دیگر نیز قطع شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روش‌های نوین مقابله با آلودگی صوتی در شهرها؛ از فواره‌های صوتی تا کاشت درخت