امام جمعه تبریز: گفتمان 17 ربیع عمری هم اندازه انقلاب اسلامی دارد


امام جمعه تبریز: گفتمان 17 ربیع عمری هم اندازه انقلاب اسلامی دارد

شفقنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: گفتمان 17 ربیع عمری هم اندازه انقلاب اسلامی دارد و رهبر انقلاب 30 سال است که این بیانات را داشته اند. به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در همایش بین المللی قره باغ 17 ربیع گفتمان برتر که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار […]

امام جمعه تبریز: گفتمان 17 ربیع عمری هم اندازه انقلاب اسلامی داردامام جمعه تبریز: گفتمان 17 ربیع عمری هم اندازه انقلاب اسلامی دارد

شفقنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: گفتمان ۱۷ ربیع عمری هم اندازه انقلاب اسلامی دارد و رهبر انقلاب ۳۰ سال است که این بیانات را داشته اند.

به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در همایش بین المللی قره باغ ۱۷ ربیع گفتمان برتر که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: از همان روزهای جنگ اول قره باغ، جمهوری اسلامی ایران و رهبر حکیم انقلاب اسلامی مواضع روشن و صریحی داشتند. از جمله در پیام روشنی به کنگره عظیم حج خطاب به مسلمانان فرمودند: « در حوادث امروزی در جهان شواهد متعددی از خصومت قدرت های مسلط جهان برابر مسلمانان داریم که از جمله غم انگیزترین آنها، حوادث جاری در بوسنی و هرزه گوین و جنگ های خانگی در منطقه عمومی قفقاز است».

او ‌خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری طی بیاناتی که در سال ۱۳۷۲ در جمع مردم تبریز داشتند فرمودند: «دولت ارمنستان و ارامنه قره باغ به مسلمانان ستم می کنند. ما این حرکات را که ارامنه قره باغ با حمایت دولت ارمنستان انجام می دهند را محکوم می نماییم البته این ظلم ها ارتباطی با ارامنه داخل ایران ندارد».

امام جمعه تبریز تصریح کرد: از همان روز نخست شروع جنگ در قره باغ، جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب اسلامی با تکبه بر اصول ثابت و منطق فکری امامین انقلاب از حق حاکمیت جمهوری آذربایجان بر این اراضی تاکید داشتند و پنج اصل در بیانات مقام معظم رهبری در ۱۷ ربیع امسال تداوم بیانات ایشان در مواضع گذشته بوده است.

او افزود: ایشان در جلسه با کارگزاران حج، مواضع ثابت خود را تکرار کردند و از کشتار مسلمانان در قره باغ، تاجیکستان و کشمیر از مصادیق ظلم در جهان اسلام یاد کردند و فرمودند: دولت و ملت ایران بدون هیچگونه ترس و هراسی در راه انجام وظایف اسلامی پیشگام است و برای انجام تکلیف خود منتظر اقدام دیگران نمی ماند.

آل هاشم بیان داشت: گفتمان ۱۷ ربیع عمری هم اندازه انقلاب اسلامی دارد و رهبر انقلاب ۳۰ سال است که این بیانات را داشته اند.

او گفت: حمایت ها و بیانیه هایی که از سوی مقام معظم رهبری، برخی مراجع معظم تقلید و آیت الله اعرافی صادر شد، موضع نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئله قره باغ را به خوبی روشن ساخت.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها