یک تجربه فنی با ارزش برای کسانی که ماشین دارند !


ممکن است شما هم با پاره شدن تسمه تایم ماشین خود رو به رو شده باشید. در اینجا ما یک تجربه فنی باارزش را به شما معرفی میکنیم که در مواقعی که تسمه تایم ماشین شما پاره میشود بسیار کمک کنننده است

یک تجربه فنی با ارزش برای کسانی که ماشین دارند !

شاید برای شما پیش آمده باشد که تسمه تایم ماشینتان پاره شود، ممکن است که این مسئله برای شما هزینه های زیادی در بر داشته باشد. در اینجا به شما یک تجربه فنی از پاره شدن تسمه تایم را معرفی می‌کنیم که به میتواند از هزینه های احتمالی آن برای شما بکاهد.

یک تجربه فنی با ارزش برای کسانی که ماشین دارند !

پاره شدن تسمه تایم بیشتر در حال حرکت مخصوصا در جاده رخ می دهد! پس اگر در حال حرکت ماشین خاموش شد به هیچ عنوان مجددا استارت نزنید! با یه حرکت ساده می تونید بفهمید تسمه پاره شده یا نه و از چند میلیون تومان خسارت به موتور در هنگام استارت زدن جلوگیری کنید!.

یک تجربه فنی با ارزش برای کسانی که ماشین دارند !

اگر این اتفاق افتاد به هیچ عنوان استارت نزنید! خودرو خود را بذارید دنده یک و هُل بدید، اگه ماشین در دنده بود و حرکت کرد تسمه پاره شده و باید یدک کش خبر کنید و به تعمیرگاه ببرید و اگر ماشین حرکت نکرد یعنی تسمه سالم است! این تجربه فنی را به دیگر دوستان انتقال دهید تا با یک یا چند استارت بی مورد زدن به موتور ماشین شان آسیب نزنند. یادتان نرود که تسمه تایم باید بین کیلومتر ۶۰ تا ۷۰ هزار حتما عوض شود!

یک تجربه فنی با ارزش برای کسانی که ماشین دارند !

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

زیبا ترین زنان ایرانی را ببینید | 82.5 هزار قیمت امروز سکه، طلا و دلار، سقوط آزاد قیمت طلا | 99.3 هزار زیبا ترین بازیگران زن هالیوود را ببینید | 290.2 هزار 4 ماده غذایی که حتی 1 روز پس از تاریخ انقضا نباید مصرف کرد ! | 130.8 هزار عکسی که هیچوقت فکر نمی‌کردید ایران باشد ! | 264.6 هزار با این کار ریزش مو های خود را تا ابد متوقف کنید ! | 109.6 هزار افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دولت جدی شد | 137.8 هزار با استفاده از این تکنیک ها خانه تکانی را مثل آب خوردن کنید ! | 53.7 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا