با استفاده از این رنگ ها به جنگ استرس و افسردگی بروید !


رنگ ها تاثیر بزرگی در احساسات و عواطف ما دارند، همان طور که رنگ سیاه نشانه غم و اندوه است، سایر رنگ ها نیز نشانه هایی دارند که میتوانند به راحتی زندگی شما را دگرگونی کنند.

با استفاده از این رنگ ها به جنگ استرس و افسردگی بروید !

افراد افسرده لباس زرد رنگ بپوشند. تاثیر که رنگ زرد در افزایش انگیزیش و انرژی دارد را هیچ رنگ دیگری ندارد. لازم است که همیشه آن را در لیست رنگ های مورد علاقه و ضد افسردگی در انتخاب لباس ها و وسایل خود قرار دهید. غذاهای زرد بخورند و رنگ زرد را اطراف خود بجویند. رنگ زرد سطح انرژی را بالا برده و مانع افسردگی میشود.

با استفاده از این رنگ ها به جنگ استرس و افسردگی بروید !

اگر کم خواب هستید وسایل اتاق خواب را به رنگ بنفش درآورید ؛ این رنگ جادویی در قدرت آرامش دهندگی از هر رنگی بهتر است. رنگ بنفش آرامش دهنده و خواب‌آور است

اگر مضطرب هستید و فشار عصبی طاقت شما را بریده از رنگ سبز استفاده کنید ؛ رنگ سبز آرامبخش است و فشار خون را کاهش می‌دهد. همانطور که رنگ سبز طبیعت آرامش دهنده است. پس به رنگ طبیعت رجوع کنید تا اضطراب خود را از بین ببرید.
با استفاده از این رنگ ها به جنگ استرس و افسردگی بروید !
اگر بی‌حال و حوصله هستید، رنگ نارنجی را انتخاب کنید.هنگام استحمام صبحگاهی از حوله و ابزار نارنجی استفاده کنید ؛ رنگ نارنجی سریع بی‌حالی شما را از بین می‌برد.

اگراز کم خونی رنج می‌برید، میوه‌های قرمز رنگ مانند گیلاس، توت فرنگی و گوشت قرمز مصرف کنید. این میوه ها به همان رنگی که دارند قدرت خون سازی بالایی نیز دارند. پس هیچقوت آن را از سبد میوه خرید خود حذف نکنید.

با استفاده از این رنگ ها به جنگ استرس و افسردگی بروید !
اگر مشکلی پیش روی شماست، از رنگ نیلی استفاده کنید،رنگ نیلی قدرت تصمیم گیری و تفکر انسان را گسترش میدهد و کمک میکند تا بهتر به یک مسئله یا مشکل نگاه کنید. همچنین رنگ نیلی کمک می‌کند تا بهتر بیندیشید و ذهنتان را ارام کنید.


سعی کنید لباسای رنگی بپوشید، وسایل خانه و مبلمان رو رنگی انتخاب کنید. خدا دنیارو پر از رنگ افریده. سیاه نپوشید.قدرت رنگها در شادی روح و روان ادم ها بیش از کسی که تصور میکنید. شاد باشید

سایر خبر های مفید در 5 ساعت گذشته

بازار خودرو در آستانه سقوط قیمت+ قیمت خودروها | 1.9 هزار جدیدترین قیمت ارز در بازارهای مختلف | 1.2 هزار قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۲/۱۱ | 2.8 هزار نکته جالبی که از رئیس جدید فدراسیون فوتبال نمی‌دانید! | 0.9 هزار آمار فوتی‌های روزانه کرونا در کشور باز هم ۳ رقمی شد/درخواست وزارت بهداشت از مردم | 0.9 هزار رونمایی ایران خودرو از سمند اتوماتیک +عکس و مشخصات | 3.2 هزار اتهام جنجالی پیش روی حاجی‌صفی؛ افشای رای علیه علی کریمی+فیلم | 1.4 هزار جزئیات ممنوعیت سفرهای نوروزی با خودروی شخصی اعلام شد | 3.5 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 10 فروردین + فیلم