بازگشت مدافع محبوب یحیی به ترکیب پرسپولیس


مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، شرایط حضور در ترکیب اصلی را به دست آورده است. به گزارش ورزش سه؛ محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع باتجربه سرخپوشان که در دیدار...

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، شرایط حضور در ترکیب اصلی را به دست آورده است.
به گزارش ورزش سه؛ محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع باتجربه سرخپوشان که در دیدار مقابل فولاد با مصدومیت همسترینگ مواجه شده بود، بعد از ۵ هفته غیبت در ترکیب این تیم و پیگیری مراحل درمانی‌اش، اکنون با شروع نیم فصل دوم شرایط بازی را به دست آورده است. مدافع میانی سرخ‌ها امروز قادر خواهد بود با بازگشت به ترکیب و حضور در کنار سیدجلال حسینی مقابل تیم سابق خود قرار گیرد. او در مقطعی کوتاه و بعد از مصدومیت رباط صلیبی در سایپا بازی کرد و در ادامه راهی تبریز و تیم ماشین سازی شده بود.
کنعانی زادگان که در پنج بازی اخیر پرسپولیس غایب بود، کامیابی نیا را به عنوان جانشین خود دیده بود و اکنون بار دیگر با پایان دوره مصدومیت به جایگاه خود در ترکیب دست یافته است. مدافع میانی سرخ‌ها اکنون در کنار سیدجلال حسینی امیدوار است روند چند هفته اخیر این تیم در کلین شیت را دنبال کند و باید دید مقابل ضدحملات حریف چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403