دیدار اولین سفیر امارات در تل‌آویو با اشکنازی؛ تمجید صهیونیست‌ها از سازشکاران اماراتی


دیدار اولین سفیر امارات در تل‌آویو با اشکنازی؛ تمجید صهیونیست‌ها از سازشکاران اماراتی

اولین سفیر امارات در فلسطین اشغالی که امروز دوشنبه رسما ماموریت خود را آغاز کرده است، با وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس دیدار کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی،‌«محمد محمود آل خاجه» امروز دوشنبه اول مارس 2021 رسما به عنوان اولین سفیر امارات در فلسطین اشغالی ماموریت خود را آغاز کرد، ماموریتی که پس از امضای توافق ننگین سازش و عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو در سال گذشته میلادی آغاز شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس گزارش شبکه عبری زبان «کان»،ه سفیر امارات پس از ورود به فلسطین اشغالی با گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

اشکنازی آغاز فعالیت سفیر امارات در اراضی اشغالی را گامی در جهت تقویت روابط بین ابوظبی و تل آویو خواند و ادعا کرد که امروز، روزی مهم در خاورمیانه است.

فرستادگان حاکمان امارات و بحرین شامگاه سه شنبه 15 سپتامبر 2022( 25 شهریور 1399)همزمان با سالگرد جنایت هولناک صهیونیست‌ها در کشتار فجیع کودکان و زنان فلسطینی در اردوگاه صبرا و شتیلا، توافق ننگین سازش را با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بانی اصلی سازش در کاخ سفید امضا کردند.

در 13 آگوست 2020،‌ امارات با رژیم صهیونیستی با میانجگری « دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به توافق رسیدند. توافق عادی‌سازی بحرین با رژیم صهیونیستی یک ماه پس از اعلام سازش امارات با این رژیم، انجام شد .

بعد از اعلام عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بسیاری از گروه‌ها و رهبران فلسطینی اقدام امارات و بحرین را خیانتی بزرگ به ملت مسلمان و خنجری بر پشت ملت فلسطین دانستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق