بازگشت 30 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به زندگی با اجرای طرح دوباره زندگی


بازگشت 30 نفر از مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به زندگی با اجرای طرح دوباره زندگی

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از بازگشت 30 نفر از مددجویان کمیته امداد این استان به زندگی مجدد با اجرای طرح دوباره زندگی خبر داد.

الهی راد در نشست خبری که ۱۱ اسفندماه در محل این اداره کل برگزار شد، گفت: از این تعداد ۱۳ مورد که از همسر خود جدا شده بودند با تلاش های صورت گرفته دوباره به زندگی خود بازگشتند.

وی افزود: علاوه بر آن ۱۷ مورد نیز ازدواج مجدد داشته اند.

الهی راد با اشاره به اینکه بیش از ۶۱ هزار خانوار در این استان از کمیته امداد خدمت می گیرند، ادامه داد: یکی گروه از آن ها، خانواری هستند که معیشت بگیر می باشند که تعداد آن ۳۱ هزار و ۹۶۶ خانوار است.

وی با بیان اینکه گروه دوم که از خدمات کمیته امداد بهره می گیرند، خانواده های تبصره ۱۴ هستند، اظهارکرد: ارائه خدمات به گروه برای رفع فقر مطلق است که تعداد آن به ۱۷ هزار و ۳۲۲ خانوار می رسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: سه هزار و ۵۰۹ خانوار نیز در استان تحت عنوان مادران شیرده هستند که خدمت دریافت می گنند و در گروه سوم قرار دارند.

وی توضیح داد: تا ۱۲ ماه به مادران شیرده بن کارت با مبلغ ۲۰۰ هزار تومان ارائه می شود که این امر در جهت جلوگیری از سوء تغذیه مادر است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: ۸۵۰ کودک در استان نیز به منظور جلوگیری از سوء تغذیه به آن ها خدمت ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: به غیر از افراد تحت پوشش، افرادی نیز هستند که نیازمند می باشند که کمیته امداد به ۷۵۰۰ نفر از آن ها طی امسال کمک کرده است.

الهی راد از پرداخت ۷۵۳ فقره جهیزینه طی امسال با مبلغ چهار میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان خبر داد.

وی به اعطای کمک های مومنانه نیز طی امسال اشاره کرد و گفت: طی سال جاری ۸۵ هزار و ۱۳۹ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

به گفته این مقام مسئول ۶۲۵ هزار و ۱۱۵ پرس غذای گرم نیز در ماه های مرضان و محرم نیز توزیع شد که هزینه آن هشت میلیارد و ۶۰ میلیون تومان بوده است.

وی از اهدای ۵۵۰ دستگاه تبلت و ۱۳ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان نیز خبر داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !