پیروزی با ارزش سپاهان مقابل قلعه‌نویی و گل‌گهر


پیروزی با ارزش سپاهان مقابل قلعه‌نویی و گل‌گهر

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و گل گهر از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر با برتری سپاهان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چارچوب هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم سپاهان و گل گهر از ساعت ۱۵:۲۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

در نیمه اول این بازی شاهد یک بازی پایاپای از دو تیم بودیم و بعضاً موقعیت‌هایی روی دروازه‌ها شکل می‌گرفت که در نهایت هیچیک از آنها تبدیل به گل نشد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم سپاهان بازی بهتری ارائه داد و چربش نسبی نسبت به میهمان خود داشت و بازیکنان این تیم بیشتر به دروازه حریف نزدیک می‌شدند.

در دقیقه ۶۸ سجاد شهباززاده بهترین گلزن این فصل رقابتهای لیگ برتر با استفاده از پاس خوب امید نورافکن توانست دروازه گل گهر را باز کند تا سپاهان به لطف این گل به پیروزی رسیده و با کسب هر ۳ امتیاز این بازی، ۳۱ امتیازی شده و موقتاً تا پایان بازی پرسپولیس و سایپا در صدر جدول قرار بگیرد.

اتفاق ویژه این بازی مصدومیت پیاپی دو بازیکن گل گهر در نیمه اول بود که امیر قلعه نویی ناچار شد در دقایق ۳۳ و ۳۴ دست به دو تعویض اجباری بزند. در این دقایق گادوین منشا و مهران گلزاری به جای علیرضا آرتا علی دشتی به میدان رفتند.

256 251

کد خبر 1491422

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است