ربیعی: امیدوارم فکری با صبوری از این چالش عبور کند


ربیعی: امیدوارم فکری با صبوری از این چالش عبور کند

 سرمربی تیم مس رفسنجان درباره بازی مقابل استقلال تهران گفت: امروز هم می‌توانستیم عقب نشینی کنیم اما بازی پایاپایی انجام دادیم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمد ربیعی در نشست خبری پس از تساوی مقابل استقلال تهران اظهار داشت: ابتدا جا دارد که به تیم استقلال و کادرفنی و بازیکنان آنها خسته نباشید، بگویم. بازی جانداری از سوی هر دو تیم بود و به آقای فکری خسته نباشید می‌گویم. ایشان خیلی برای من قابل احترام هستند که یادم می‌آید در سال 92 در لیگ دسته دوم اولین بار با هم رو به رو شدیم. امیدوارم که با صبوری از این چالش عبور کنند. کیفیت بازی قابل ارزش بود.


او ادامه داد:‌ فکر می‌کنم که کم کمک برنامه ریزی ما از لحاظ بازی نسبتا مورد پسند خیلی‌ها قرار گرفته و از نظر خودم امروز هم می‌توانستیم عقب نشینی کنیم اما بازی پایاپایی انجام دادیم. هر دو تیم هم موقعیت‌های متعددی داشتند. هدف ما برای این بازی سه امتیاز بود و اصلا به دنبال یک امتیاز نبودیم. یک گل به خودی ساده از لحاظ زمان بازی تایم خوبی نخوردیم. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم و با همان برنامه ریزی که داشتیم به دنبال تثبیت تیم در لیگ برتر هستیم و بازی امروز هم به خصوص در 15 دقیقه آخر ما خیلی فشار آوردیم. ما دو موقعیت ضد حمله خیلی خوب در آخر بازی داشتیم که به هر شکل از روی اتفاق فوتبالی گل خوردیم.


سرمربی مس رفسنجان درباره عملکرد داوری گفت: اگر دقت کرده باشید امروز به هیچ عنوان از تیم ما روی داوری کوچکترین اعتراضی نشد. شرایط تیم حریف را می دانم و اعتراض داشتند اما صحنه خاصی آنچنان بازی نداشت، داور بازی را کنترل کرد و شاید یک صحنه هایی را هم ما احساس داشتیم اما اینکه با هم ارتباط رادیویی داشتند یا خیر را نمی دانم و به توپ جمع کن ها هم توجه نداشتم که بدانم چه اتفاقی افتاده است. ما درباره مسائل فنی صحبت می کنم و به نظر می توانستیم امروز ما برنده بازی باشیم.


ربیعی در پاسخ به برنامه های نقل و انتقالات گفت: این طبیعی است، اگر من واژه طبیعی را می گویم برای این است که اثبات شده است، تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می آید شما حداقل 5 تا 6 هفته به زمان نیاز دارید که لیگ برتر را درک کنید. ما دو بازی را از دست دادیم و آلومینیوم هم مثل ما بود اما در هفته سوم مقابل آلومینیوم امتیاز گرفتیم و مقابل تراکتور در هفته چهارم هم سه امتیاز حق ما بود. در هفته پنجم هم امتیاز خیلی خوبی مقابل سایپا گرفتیم. از هفته ششم نفت را بردیم و پس از آن نساجی که خداراشکر.


او اضافه کرد: این طبیعی است و سعی کردم با بودجه ای که داریم و به اضافه اینکه خیلی ها رفسنجان را نمی شناختند، زمان می برد تا یکسری بازیکنان را جذب کنیم. مثل گل گهر در سال گذشته اما امروز که صحبت می کنم مس شخصیت خودش را ایجاد کرد و از این نظر به تمام مجموعه تبریک می گویم. از باشگاه تشکر می‌کنم که یک پروژه تمدید قرارداد جلوی من گذاشتند و در حال بررسی هستیم. اگر اختلافات نظری که داریم که درباره سخت افزار اینجاست. حداقل چند زمین تمرینی داشته باشیم، در بحث اسکان و هتل هم باید رشد کنیم. نقل و انتقالات را به آن سمت خواهیم برد. فعلا محمدرضا سلیمانی و محمد امینی به ما اضافه شدند و مابقی از سوی رسانه باشگاه به صورت رسمی اعلام خواهد شد.


ربیعی در پایان گفت: امروز دوست داشتم برنده باشیم تا آن را به قلبم دو قشر تقدیم کنم. اول از کارگران مجموعه مس رفسنجان که با عملکرد تیم خوشحال می شوند و به ما انرژی می دهند و دوم مردم دوست داشتنی مردم شهر که قلبا آنها را دوست دارم و افتخار دارم که شهروند افتخاری این شهر هستم. امیدوارم در بازی های بعدی پیروزی را با افتخار به مردم این شهر تقدیم کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه